• Anonym (Lurad)

Vad fan

En 3 år yngre kille visade intresse för mig. vi jobbar på samma företag men ses aldrig eftersom vi tillhör olika delar och befinner oss på olika ställen i Sverige.
    han flörtade med mig vi bytte snap och där fortsatta det.
    bilder, fantasier osv kändes riktigt bra. Vi pratade sex och anna.
    samarbetet på jobbet blomstrade.
    men i veckan gav han mig ett jobbrelaterat tips. 

vi hade fått mail från högre chefen vi är 3 personer i projektet jag, min flört och en tredje kollega som är väldigt dryg mot mig.
    Min flört ringde när mailet från högre chefen kom och bad mig då inte svara helt sanningsenligt på frågan i mailet detta då kollegan kommer känna sig förminskad.

Jag följde rådet, svarade högste chefen på ett sätt som inte berör något kring arbetet med kollegan och skickade ett separat till kollegan om att jag ännu väntar på uppgifter från henne för att stänga allt.

Kände mig efteråt irriterad för att han bad mig göra något sånt och tog bort han från snap.
    ångrade det en stund senare men han hade märkt det.
    sen dess är han dryg mot mig.
    gjorde jag så fel?
    jag förklarade att jag lät irritationen gå ut över honom och att jag tog det känsligt för samarbetet mellan kollegan och mig är känsligt för mig och det vet han. Att det funkar så dåligt är något jag berättat i förtroende för mig och nu tipsar han mig om hur jag ska bemöta henne.

han svarar inte när jag skriver sen detta hände i veckan. Vi skrev samma dag det hände men han var inte säker på om han ville komma över det.
    igår öppnade han det jag skrivit och har inte svarat.

är det inte lite omoget av honom? Var det så illa av mig jag aghetsde i affekt men erkände utan problem när han ställde frågan.
    Han tryckte på en öm tå och låtsas som att det är helt okej.
    Han vände något jag berättat i förtroende emot mig och tycker jag är weird för att jag tog illa vid mig för stunden.
    känns som ett jävla maktspel speciellt nu eftersom han ignorerar mig 

• Svar på tråden Vad fan
  • Anonym (whatwhatvadi)
    Anonym (C) skrev 2025-04-13 20:06:23 följande:
    Ah vi ser, ditt problem var bara dubbelpostningen! Öhöhö..
    Ja, har du aldrig sett alla trådar som dubbelpostas direkt eller efter några timmar pga gltich hos FL? Nähä. Men som sagt du vann... TS tråd är nu klassad som strunt, hoppas det känns bra när tråden var i rätt kategori precis som trådstarten säger och som både jag&TS förstod.
  • Anonym (C)
    Anonym (whatwhatvadi) skrev 2025-04-13 20:11:03 följande:
    TS tråd är nu klassad som strunt, hoppas det känns bra när tråden var i rätt kategori precis som trådstarten säger och som både jag&TS förstod.
    Det går att se fortfarande att ditt första bidrag inne i den här tråden klart och tydligt är "räckte det inte med den andra tråden?" 

Så du kan ljuga om händelseförloppet hur mycket du vill nu, jag är hel nöjd. 

Du förstod? Du har ju inte förstått något... Men så går det när du sitter här och försöker bolla runt folk. 
  • Anonym (whatwhatvadi)

Ja, det säger inte emot vad jag skrivit efteråt... Fortfarande bara du. Att inte utveckla en fråga mer utan att vänta på TS svar är inget brott eller otrevligt. Jag och uppenbart TS visste att inlägget passade i kategorin men visst låt den klassas som trolltråd för det är vad i Sandlådan betyder... hjälpsamt. Men du verkar tro att Sex&Sånt bara är för rena sexhistorier så Oskyldig

• Anonym (Lurad)

Asså ni 2, förstår ni känslan när jag seriöst tror min tråd fått svar och blir nyfiken på råd från folk?
    sen ser jag att ni diskuterar vidare haha men tack för ett gott skratt.
    min kollega total ignorerar mig förövrigt så antagligen var jag väldigt elak Eller så är hans extremt känslig och försöker framstå som maskulin eller vad rudan vet jag.

folk verkar blivit extremt känsliga och trots att jag Förklarat varför jag gjorde som jag gjorde spelar han dum och ger sig rätt att ghosta mig.
    nehe det får bli hans förlust sexting får han inte av mig något mer i alla fall och snart lär han sakna det men då fan ska han få kalla handen.

• Anonym (Beer)
    Anonym (Lurad) skrev 2025-04-12 19:32:57 följande:
    Vad fan

En 3 år yngre kille visade intresse för mig. vi jobbar på samma företag men ses aldrig eftersom vi tillhör olika delar och befinner oss på olika ställen i Sverige.
    han flörtade med mig vi bytte snap och där fortsatta det.
    bilder, fantasier osv kändes riktigt bra. Vi pratade sex och anna.
    samarbetet på jobbet blomstrade.
    men i veckan gav han mig ett jobbrelaterat tips. 

vi hade fått mail från högre chefen vi är 3 personer i projektet jag, min flört och en tredje kollega som är väldigt dryg mot mig.
    Min flört ringde när mailet från högre chefen kom och bad mig då inte svara helt sanningsenligt på frågan i mailet detta då kollegan kommer känna sig förminskad.

Jag följde rådet, svarade högste chefen på ett sätt som inte berör något kring arbetet med kollegan och skickade ett separat till kollegan om att jag ännu väntar på uppgifter från henne för att stänga allt.

Kände mig efteråt irriterad för att han bad mig göra något sånt och tog bort han från snap.
    ångrade det en stund senare men han hade märkt det.
    sen dess är han dryg mot mig.
    gjorde jag så fel?
    jag förklarade att jag lät irritationen gå ut över honom och att jag tog det känsligt för samarbetet mellan kollegan och mig är känsligt för mig och det vet han. Att det funkar så dåligt är något jag berättat i förtroende för mig och nu tipsar han mig om hur jag ska bemöta henne.

han svarar inte när jag skriver sen detta hände i veckan. Vi skrev samma dag det hände men han var inte säker på om han ville komma över det.
    igår öppnade han det jag skrivit och har inte svarat.

är det inte lite omoget av honom? Var det så illa av mig jag aghetsde i affekt men erkände utan problem när han ställde frågan.
    Han tryckte på en öm tå och låtsas som att det är helt okej.
    Han vände något jag berättat i förtroende emot mig och tycker jag är weird för att jag tog illa vid mig för stunden.
    känns som ett jävla maktspel speciellt nu eftersom han ignorerar mig 

Jag har nog inte riktigt förstått hela händelseförloppet.

Men om han inte godtar din förklaring, utan är fortsatt sur, då är han väl väldigt känslig av sig och då får man bara acceptera det. Inte så kul i längden ändå i så fall.
  • Anonym (Lurad)

Känner så också men samtidigt så trist vi har ändå sextat i typ 2 månader och nu nästa vecka skulle vi ses då jag är på besök på det kontoret men då helt plötsligt ska han ta illa vid sig.
    tror helt ärligt han fått kalla fötter men vågar inte erkänna det.
    han har hela tiden tyckt jag är såååå mycket sexigare än vad han är men det har inte varit en grej jag tänkt på förrän nu..
    han tittar på mina stories på snap men svarade inte när jag skrev ?hej hur är det med dig?

blää på dessa kille som låtsas vara så maskulina och starka som den bara ändå är världens mesar 
    tur vi inte hann ha sex hade ju varit hemskt att hamna i säng med en sån kille som vänder

• Anonym (whatwhatvadi)

Jag förstår honom litegrann ändå för att ta bort från snap bara sådär? Hur ska han lita på att du inte bara tar bort han igen för någon annan struntsak?

• Anonym (Lurad)
    Anonym (whatwhatvadi) skrev 2025-04-14 13:26:55 följande:

Jag förstår honom litegrann ändå för att ta bort från snap bara sådär? Hur ska han lita på att du inte bara tar bort han igen för någon annan struntsak?

Okej tack för inputen.
    de kanske var dumt.. till saken hör att han använde något emot mig kändes det som.
    han lyfte något jag nämnt för honom kring samarbetet med kollegan och att hon är dryg mot mig, ber mig kontakta henne trots att jag kontaktat henne flertalet gånger utan svar och vad var oddsen att hon skulle svara?
    Hon svarar typ 1 gång av 10 och nu när han gav mig tipset då svarar hon.. det blev så känsligt för mig för han tog mina ord och la dom på mig och tipsade om att jag skulle ta det direkt med henne. Som att jag inte försökt ett flertal gånger, det blev nedlåtande för mig och jag förklarade men ändå verkar den grejen gjort att han tappat det för mig.
    jag tog bort honom i affekt och ja så är det väl jag tänker inte jaga honom känns ju desperat men fan jag tänker på han och tycker det känns trist om han tycker jag är helt opålitlig helt plötsligt..
  • Ezmeraldah

Du gick eventuellt misste om ett ligg. I så fall finns det massor av andra killar som står på kö för ett ligg. Eller också vill han göra dig osäker för att du ska jaga honom och vilja ligga med honom när du besöker hans stad. 

Fattar att det blir lite roligare att jobba när ni har en flört på gång. Men ibland tar det roliga slut. Är han så känslig att han inte godtar din ursäkt så är han inte så attraktiv som jag ser det. 

Du har bett om ursäkt och förklarat dig. Du har gjort vad du kan. Släpp det och gå vidare.

Inför framtiden: var lite försiktig med att prata med en kollega om en annan kollega på det sättet. Du vet aldrig vem du kan lita på. I värsta fall kanske det kommer fram vad du sagt "i förtroende" om kollegan. 

• Anonym (Lurad)

Ja sant snopet bara såhär knappt en vecka innan jag ska dit.
    jag är tvungen att ha möte med honom bland annat kommer ju bli en aning obekvämt 😅

får väl bara låtsas som ingenting, jaha kommer jag inte göra så desperat är jag inte.
    detta var en bra grej mestadels för de är en kollega jag träffar max 1 gång per år och för att det är svårt att hitta lätta killar som inte blir kära.
    men han var inte så enkel att ha att göra med som han ville framstå ..

• Ezmeraldah
    Anonym (whatwhatvadi) skrev 2025-04-14 13:26:55 följande:

Han kan ju inte heller veta säkert att inte TS anmäler honom till chefen för sexuella trakasserier om hon blir irriterad på honom.

Möjligheten finns att han har en flickvän eller dejtar nån och aldrig hade tänkt att ligga med TS på riktigt utan bara ville sexchatta som tidsfördriv och nu fick han en bra anledning att avsluta. Eller så tappade han lusten och tyckte att hon verkade onödigt krånglig och valde att fokusera på nån annan som han sexchattar med. För honom kanske det inte var nån stor grej. Alternativt blev han påkommen av nån på jobbet eller av sin tjej.

Möjligheten finns också att han även har nåt på gång med kollegan som TS ogillar och att han tog hennes parti. Vi vet ju inte hennes version eller vad hon har berättat och för vem. Han kanske njuter av att ha lite makt och spela ut två kvinnor mot varandra och dessutom kunna styra vilken information som når chefen. Han kanske även ger kollegan som TS ogillar "jobbrelaterade tips". Han kanske tyckte sig ha nåt jobbrelaterat att vinna på en flört med TS och nu är målet uppnått. Det låter riskabelt att dela den typen av förtroenden med en kollega som man inte känner men sexchattar med... 

Till TS: Du har inte legat med honom om jag förstår dig rätt? Det kanske ändå hade blivit ditt sämsta ligg, du har ju ingen aning om hur han är i verkligheten. Inget att sörja över. Om du söker spänning i vardagen så kan du lätt hitta nån annan. Uppdatera gärna och berätta om ni träffades eller inte! 
  • Ezmeraldah

Tillägg: Tänker att om du mår så pass dåligt att du startar en tråd om det sä är det inte värt det för lite sexchst och ett eventuellt ligg. Det påverkar ju din vardag och ditt arbetsliv. Det hade varit en annan sak om ni var kära och hade inlett en romantisk relation och kunde tänka er en framtid ihop. Men det här tror jag mest handlar om att du känner dig lite ratad och/eller avvisad och kanske lite "bortgjord" eller förminskad på nåt sätt inför kollegan som du sexchattade med. Det handlar nog inte om vad du känner för honom eller att han egentligen är speciellt viktig för dig. Han verkar inte bete sjyst mot varken dig eller den andra kollegan. Dessutom verkar han bete sig oärligt i arbetsgruppen. Utifrån det du skriver om hur han får dig att må, att det känns som ett maktspel från hans sida och att han använder ditt förtroende emot dig, så låter det inte som om han är nåt att ha. Släpp det och var professionell i fortsättningen, är mitt råd. Förstår att det var spännande men nu bör du se framåt.

• Anonym (Lurad)

ja det stämmer att HAN inte är någon jag Hängt upp mig på pga intresse på känslomässigt plan det var bara en smidig sexuell relation tänkte jag.

jag skrev grattis till honom häromdagen och han verkade uppskattade enormt på inom loppet på 30 min ringde han mig 3 gånger, vi pratade glatt han lyfte lite jobbgrejer och sen nämnde han att han inte varit arg så Arg på mig som det eventuellt verkade.
    Kändes omoget och konstigt att spela på mina känslor så för min uppfattning blev ju att han tog rejält illa vid sig.

under helgen la jag ut stories och han tittade på varenda en, på ett glas vin jag la ut en store på kommenterade han ?lugna dig!!?
    får lite vibb av att han är svartsjuk är inte så bekant med sånna kommentarer.
    nästa vecka möts vi på jobb, det jag fick veta häromdagen när han ringde var att han hade stort intresse men han lät väldigt nervös när han ringde. Så pass nervös att han i första samtalet sa det själv för han sa fel i sin fråga.
    tror han vill verka ?tuff? men han gör ju bort sig så vet inte hur jag ska bemöta detta omogna sätt

• Anonym (Lurad)
    Ezmeraldah skrev 2025-04-19 15:15:47 följande:
    Han kan ju inte heller veta säkert att inte TS anmäler honom till chefen för sexuella trakasserier om hon blir irriterad på honom.

Möjligheten finns att han har en flickvän eller dejtar nån och aldrig hade tänkt att ligga med TS på riktigt utan bara ville sexchatta som tidsfördriv och nu fick han en bra anledning att avsluta. Eller så tappade han lusten och tyckte att hon verkade onödigt krånglig och valde att fokusera på nån annan som han sexchattar med. För honom kanske det inte var nån stor grej. Alternativt blev han påkommen av nån på jobbet eller av sin tjej.

Möjligheten finns också att han även har nåt på gång med kollegan som TS ogillar och att han tog hennes parti. Vi vet ju inte hennes version eller vad hon har berättat och för vem. Han kanske njuter av att ha lite makt och spela ut två kvinnor mot varandra och dessutom kunna styra vilken information som når chefen. Han kanske även ger kollegan som TS ogillar "jobbrelaterade tips". Han kanske tyckte sig ha nåt jobbrelaterat att vinna på en flört med TS och nu är målet uppnått. Det låter riskabelt att dela den typen av förtroenden med en kollega som man inte känner men sexchattar med... 

Till TS: Du har inte legat med honom om jag förstår dig rätt? Det kanske ändå hade blivit ditt sämsta ligg, du har ju ingen aning om hur han är i verkligheten. Inget att sörja över. Om du söker spänning i vardagen så kan du lätt hitta nån annan. Uppdatera gärna och berätta om ni träffades eller inte! 
    Nej inget ligg bara sextat skickat kort o varit rejält sugen på honom. mest pga han sätt mot mig i början men nu senaste tiden upplever jag honom som väldigt omogen och osäker 
  • Anonym (Lurad)

Frågade honom dagen innan den kommentaren från honom på min storie om han fått kalla fötter men då skrev han bara hahahah du gillar att överanalysera va 

förstår inte hans sätt och har väldigt svårt att tolka vad det är med honom 

• Ezmeraldah

Allt verkar ju lugnt? Ligg med honom när ni ses nästa vecka då? Vad är problemet? Spelar det nån roll vad han kommenterat på dina "stories"?

• Ezmeraldah
    Anonym (Lurad) skrev 2025-04-20 11:55:07 följande:

Frågade honom dagen innan den kommentaren från honom på min storie om han fått kalla fötter men då skrev han bara hahahah du gillar att överanalysera va 

förstår inte hans sätt och har väldigt svårt att tolka vad det är med honom 

Kalla fötter angående vadå? Att ni ska ha sex när ni ses? Frågade du honom om han ångrat sig eller hur menar du? Och han tyckte att du överanalyserade? Ja, det låter lite så faktiskt.

Blir alldeles matt av dina inlägg om vad han sagt, hur han verkat och vad han kommenterat på Instagram. Och såhär håller du på med en kollega... När det gäller den här kollegan så kanske du ska vara lite försiktig angående både lättklädda bilder och förtroenden om andra kollegor.... 
    .
Svar på tråden Vad fan