Inlägg från: Anonym (C) |Visa alla inlägg
  • Anonym (C)

Vad fan

Anonym (whatwhatvadi) skrev 2025-04-12 19:33:54 följande:

räckte inte den andra tråden?

Där fick hon ju inget svar för den låg i Sex och sånt ju. Är du konstig? 
  • Anonym (C)
    Anonym (whatwhatvadi) skrev 2025-04-12 19:37:30 följande:
    är du konstig? Hahahah va? De flesta går inte in i en kategori utan trycker på Nya Trådar så det är inte därför tråden är obesvarad.
    Men TS skrev ju på fel ställe i den första tråden. Och startade en ny eftersom att hon inte fick något svar. Varför ska ni sitta här nu och försöka mobba ut henne igenom denna tråden? 

Är detta forumet där man ej får ställa frågor?
  • Anonym (C)
    Anonym (whatwhatvadi) skrev 2025-04-12 19:38:28 följande:

och de sexchattar... det är deras "relation"

Och? Hur påverkar det dig att två människor sitter och chattar med varandra. Vad gör att du blir så arg på det? 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (C)
    Anonym (whatwhatvadi) skrev 2025-04-12 19:50:14 följande:
    Anonym (C) skrev 2025-04-12 19:40:29 följande:
    Och? Hur påverkar det dig att två människor sitter och chattar med varandra. Vad gör att du blir så arg på det? 

FL har så många underkategorier att ingen bryr sig, förutom du kanske?

Fast du har ju rätt mycket kunskap om hur folk är och beter sig på detta forum, så det kanske är det som är din hobby? 

Trisst att du enbart hittar på det. 
  • Anonym (C)
    Anonym (whatwhatvadi) skrev 2025-04-12 19:58:19 följande:

Vem mobbar jag? Var i mitt inlägg nr 1 var otrevligt?

Herregud, vet du inte ens hur det kan uppfattas som jävligt otrevligt? 

Brukar du ofta försöka trakassera folk när de gör rätt för sig? 
  • Anonym (C)
    Anonym (whatwhatvadi) skrev 2025-04-12 19:58:19 följande:

Sexchattande. Sexpsykos. Sex vad nu detta är. Det är inte fel kategori.

Det står ju inte om sex någonstans, det är en relations tråd...

Det sexet du irriterar dig på att hon har haft det står ju skrivet i ditt huvud.. Oj vad mycket att bli arg på.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (C)
    Anonym (Lurad) skrev 2025-04-12 20:59:56 följande:

tycker det känns konstigt av ?C? att du gick in i min tråd igen och startat en diskussion med en schysst människa som faktiskt förstår mitt tankesätt.

Jag gick in för att jag såg någon som blev utsatt för början på något som är forumets härskartekniker och passiv aggressiva mobbing... Och det är olyckligt att jag själv nu får ta skiten för det. Men jag kommer inte heller att stödja mobbing. 

Vilket stöd är det du tackar för om du inte kände att du blev utsatt? Nu har tråden hamnat rätt iaf, då förstod du iaf undermeningen med mitt förra inlägg. Ha det så kul och lycka till! 
  • Anonym (C)
    Anonym (whatwhatvadi) skrev 2025-04-13 20:04:56 följande:

Om en ny tråd startades bara för att en användare tyckte den var i fel kategori och uttryckte det på ett otrevligt sätt, är det då fel att undra varför en ny tråd uppkom? Många fall av dubbelpostning som kan lösas om man vet att det var avsiktligt.

Ah vi ser, ditt problem var bara dubbelpostningen! Öhöhö..
  • Anonym (C)
    Anonym (whatwhatvadi) skrev 2025-04-13 20:11:03 följande:
    TS tråd är nu klassad som strunt, hoppas det känns bra när tråden var i rätt kategori precis som trådstarten säger och som både jag&TS förstod.
    Det går att se fortfarande att ditt första bidrag inne i den här tråden klart och tydligt är "räckte det inte med den andra tråden?" 

Så du kan ljuga om händelseförloppet hur mycket du vill nu, jag är hel nöjd. 

Du förstod? Du har ju inte förstått något... Men så går det när du sitter här och försöker bolla runt folk. 
Svar på tråden Vad fan