• Anonym (Lurad)

Vad fan

En 3 år yngre kille visade intresse för mig. vi jobbar på samma företag men ses aldrig eftersom vi tillhör olika delar och befinner oss på olika ställen i Sverige.
    han flörtade med mig vi bytte snap och där fortsatta det.
    bilder, fantasier osv kändes riktigt bra. Vi pratade sex och anna.
    samarbetet på jobbet blomstrade.
    men i veckan gav han mig ett jobbrelaterat tips. 

vi hade fått mail från högre chefen vi är 3 personer i projektet jag, min flört och en tredje kollega som är väldigt dryg mot mig.
    Min flört ringde när mailet från högre chefen kom och bad mig då inte svara helt sanningsenligt på frågan i mailet detta då kollegan kommer känna sig förminskad.

Jag följde rådet, svarade högste chefen på ett sätt som inte berör något kring arbetet med kollegan och skickade ett separat till kollegan om att jag ännu väntar på uppgifter från henne för att stänga allt.

Kände mig efteråt irriterad för att han bad mig göra något sånt och tog bort han från snap.
    ångrade det en stund senare men han hade märkt det.
    sen dess är han dryg mot mig.
    gjorde jag så fel?
    jag förklarade att jag lät irritationen gå ut över honom och att jag tog det känsligt för samarbetet mellan kollegan och mig är känsligt för mig och det vet han. Att det funkar så dåligt är något jag berättat i förtroende för mig och nu tipsar han mig om hur jag ska bemöta henne.

han svarar inte när jag skriver sen detta hände i veckan. Vi skrev samma dag det hände men han var inte säker på om han ville komma över det.
    igår öppnade han det jag skrivit och har inte svarat.

är det inte lite omoget av honom? Var det så illa av mig jag aghetsde i affekt men erkände utan problem när han ställde frågan.
    Han tryckte på en öm tå och låtsas som att det är helt okej.
    Han vände något jag berättat i förtroende emot mig och tycker jag är weird för att jag tog illa vid mig för stunden.
    känns som ett jävla maktspel speciellt nu eftersom han ignorerar mig 

• Svar på tråden Vad fan
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (C)
    Anonym (whatwhatvadi) skrev 2025-04-12 19:33:54 följande:

räckte inte den andra tråden?

Där fick hon ju inget svar för den låg i Sex och sånt ju. Är du konstig? 
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (C)
    Anonym (whatwhatvadi) skrev 2025-04-12 19:37:30 följande:
    är du konstig? Hahahah va? De flesta går inte in i en kategori utan trycker på Nya Trådar så det är inte därför tråden är obesvarad.
    Men TS skrev ju på fel ställe i den första tråden. Och startade en ny eftersom att hon inte fick något svar. Varför ska ni sitta här nu och försöka mobba ut henne igenom denna tråden? 

Är detta forumet där man ej får ställa frågor?
  • Anonym (C)
    Anonym (whatwhatvadi) skrev 2025-04-12 19:38:28 följande:

och de sexchattar... det är deras "relation"

Och? Hur påverkar det dig att två människor sitter och chattar med varandra. Vad gör att du blir så arg på det? 
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (C)
    Anonym (whatwhatvadi) skrev 2025-04-12 19:50:14 följande:
    Anonym (C) skrev 2025-04-12 19:40:29 följande:
    Och? Hur påverkar det dig att två människor sitter och chattar med varandra. Vad gör att du blir så arg på det? 

FL har så många underkategorier att ingen bryr sig, förutom du kanske?

Fast du har ju rätt mycket kunskap om hur folk är och beter sig på detta forum, så det kanske är det som är din hobby? 

Trisst att du enbart hittar på det. 
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Vad fan