• Anonym (L)

Inte fatta hinten?

Om du väntar på att din pojk-/flickvän ska ringa, men hen messar "ska duscha ❤️", hur tolkar du det? Som en inbjudan till lite "mysprat" eller bara som information att hen ska duscha? Ni bor inte ihop.

• Svar på tråden Inte fatta hinten?
  • Anonym (Info)

Som information om att personen inte kommer att svara ett tag, eftersom hen är på väg in i duschen.

• Anonym (?)

1 - det finns inget "hen"
    2 - hur kan man överanalysera  ett meddelande på det sättet?
    Är du nyfiken - vänta in tillfälle att faktiskt prata med varandra istället för att kommunicera via sms.

• EpicF

Denne informerar om att den ska duscha och inte kan ringa just då och inte heller kan svara om du ringer. 

Hinten är att han/hon är upptagen en stund framöver. 

• MsM84

Håller helt med övriga om att det är information om att man inte är tillgänglig på en stund. 

• Anonym (stella)

Ja, som de andra har sagt. Personen ifråga är upptagen en stund och kan inte prata i telefon. 

• Anonym (K)
    Anonym (L) skrev 2025-03-26 10:15:06 följande:

Fler?

Varför då? Har han inte duschat klart nu?
  • Freddie K

Hade jag skrivit till en flickvän, om jag hade haft någon att jag skulle duscha så är det för att säga, som det har påpekats i tråden redan att jag inte kommer svara på ett tag, sen hur hon tolkar det, det är upp till henne. 

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Hm)

personen informerar att denne är upptagen. Det är inte en inbjudan till mysprat 😂

• MammaTillDansband

Har vi att göra med en sån där konstig människa som inte klarar av att säga "sex" utan använder "mys" som omskrivning...?

Svar på tråden Inte fatta hinten?