• Baddragon69

Kåt hela tiden

Är det normalt att vara kåt liksom konstant? är 20 år och kan ha lugna stunder men majoriteten av tiden tänker jag bara på sex lol fattar inte

• Svar på tråden Kåt hela tiden
  • Anonym (Man 9)
    Anonym (Illa) skrev 2025-03-23 11:30:19 följande:
    Precis. I den åldern hade jag bara fokus på att bli uppvaktad romantiskt vis gester och få uppmärksamhet, det hade inte ett dugg med kåthet att göra. Nu är jag farlig för min partner. ;) 
    Haha, ja så kan de vara !
    Har också träffat kvinnor i 35-40,som varigt farliga haha!
  • Anonym (/)

Är också nästan kåt jämnt men jag trodde länge det berodde på att jag var oskuld och därför tänkte mer på sex än andra. Men många är tydligen värre än jag.

• Anonym (Felicia)

Jag kan styra min kåthet.

Tjej 30+

• Freddie K
    Anonym (Felicia) skrev 2025-03-24 06:30:43 följande:

Tjej 30+

Tänk om man kunde det. Så skönt det hade varit. 
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (R)

Kvinna här, men jag känner igen mig. Var ständigt kåt och tänkte på sex som ung, men nu är jag 45 och nästan aldrig kåt tyvärr.

• Freddie K
    Anonym (R) skrev 2025-03-24 06:45:39 följande:

Kvinna här, men jag känner igen mig. Var ständigt kåt och tänkte på sex som ung, men nu är jag 45 och nästan aldrig kåt tyvärr.

Hellre att aldrig vara kåt än att jämt vara det. Då kan man lägga sin tid och energi på annat istället. 
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Stefano82
    Anonym (Felicia) skrev 2025-03-24 06:30:43 följande:

Tjej 30+

Det är ju kanon.
  • Anonym (Kille)

Man saknar 20 årsåldern. Den stod hela tiden haha

• Anonym (Kåttjejen)

Jag är tjej i 25 års åldern och jag är ofta kåt. Min kille klarar inte av mig så jag har skaffat en vid sidan om. 

• Anonym (R)
    Freddie K skrev 2025-03-24 06:47:51 följande:
    Hellre att aldrig vara kåt än att jämt vara det. Då kan man lägga sin tid och energi på annat istället. 
    Nja, men min kåthet motsvarades tyvärr inte av verkligheten - jag tycker inte sex är så fatastiskt skönt. Så för min del avtog det nog en hel del efter att jag insåg att sex för mig oftare var betydligt skönare i teorin än praktiken, tyvärr.
Svar på tråden Kåt hela tiden