• Baddragon69

Kåt hela tiden

Är det normalt att vara kåt liksom konstant? är 20 år och kan ha lugna stunder men majoriteten av tiden tänker jag bara på sex lol fattar inte

• Svar på tråden Kåt hela tiden
  • Anonym (Illa)
    Freddie K skrev 2025-03-23 08:46:34 följande:
    Det förstår jag. Det är jobbigt när man inte får ligga så ofta som man vill. Jag skulle vilja ligga ett par gånger i veckan. Helst varje dag, om jag fick bestämma.
    Och jag hade helst velat marathonligga heldagar och inte fokusera på något annat. DET hade varit något! Inga ansvar alls, bara ha skönt, hett, experimentellt sex hela dagarna :D 
  • Freddie K
    Anonym (Illa) skrev 2025-03-23 09:15:14 följande:
    Och jag hade helst velat marathonligga heldagar och inte fokusera på något annat. DET hade varit något! Inga ansvar alls, bara ha skönt, hett, experimentellt sex hela dagarna :D 
    Det låter som en dröm. . Är allt tillåtet?
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Man 9)

Haha när man va 15 till 25 va man sugen hela tiden de är normalt tror ja allt!

• Anonym (Illa)
    Anonym (Man 9) skrev 2025-03-23 09:34:33 följande:

Haha när man va 15 till 25 va man sugen hela tiden de är normalt tror ja allt!

Tror främst att det är ni män som är såna i den åldern. Känner inte igen mig alls. nu däremot? (46). 
  • Anonym (Man 9)
    Anonym (Illa) skrev 2025-03-23 09:45:18 följande:
    Tror främst att det är ni män som är såna i den åldern. Känner inte igen mig alls. nu däremot? (46). 
    Ja de är nog så de har ja erfarenhet på med !
    Att kvinnor är de senare i livet än män. 
  • Meddelande borttaget
  • Freddie K
    Anonym (Sofia) skrev 2025-03-23 10:53:35 följande:

Jag var inte kåt alls från 15-25 år.  Nu är jag väldigt bekväm i min kropp och alltid kåt... Även när jag gymmar men jag ligger inte med någon inte gjort på 3 år!

Är tjej 33,8 år

Saknar du det inte? Det gör i alla fall jag. Har inte varit med någon på 9 år nu så det känns tråkigt. 
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Illa)
    Anonym (Man 9) skrev 2025-03-23 10:51:14 följande:
    Ja de är nog så de har ja erfarenhet på med !
    Att kvinnor är de senare i livet än män. 
    Precis. I den åldern hade jag bara fokus på att bli uppvaktad romantiskt vis gester och få uppmärksamhet, det hade inte ett dugg med kåthet att göra. Nu är jag farlig för min partner. ;) 
  • Stefano82

Jag var inte kåt alls från 15-25 år.  Nu är jag väldigt bekväm i min kropp och alltid kåt... Även när jag gymmar men jag ligger inte med någon inte gjort på 3 år!

Är tjej 33,8 år

Jag var väldigt sexuell mellan 15-25. Men är minst lika sexuell som 40+are som då. 
  • Anonym (Illa)

Är tjej 33,8 år

Har samma erfarenhet. Men vänta du bara, det blir ännu värre efter 45. Man tror att det inte kan eskalera, men det finns alltid grader i helvetet. :p
Svar på tråden Kåt hela tiden