• Baddragon69

Kåt hela tiden

Är det normalt att vara kåt liksom konstant? är 20 år och kan ha lugna stunder men majoriteten av tiden tänker jag bara på sex lol fattar inte

• Svar på tråden Kåt hela tiden
  • Anonym (Illa)

Inte bara du. Jag är exakt likadant. Jag vet inte om du är man eller kvinna, men för mig har det eskalerat senaste halvåret och jag är 45,5 år. 

• Anonym (Låter fantasifullt)

Får man fråga om
    du är man eller kvinna? Jag är 30 årig mamma och extremt k*t också. Tänker på sex typ hela tiden ;) 

• Stefano82
    Anonym (Låter fantasifullt) skrev 2025-03-22 20:05:08 följande:

Får man fråga om
    du är man eller kvinna? Jag är 30 årig mamma och extremt k*t också. Tänker på sex typ hela tiden ;) 

Ok. Vad gör du ikväll då?
  • Anonym (Låter fantasifullt)

i vanliga fall är jag en gamer och spelar fortnite vid denna tiden men ikväll är jag bara lite extra kåt så ligger och smeker Mig själv lite extra. Så i min värld är de fullt friskt att vara lite extra k?t .  Vad gör du själv? 

• Stefano82
    Anonym (Låter fantasifullt) skrev 2025-03-22 20:39:17 följande:

i vanliga fall är jag en gamer och spelar fortnite vid denna tiden men ikväll är jag bara lite extra kåt så ligger och smeker Mig själv lite extra. Så i min värld är de fullt friskt att vara lite extra k?t .  Vad gör du själv? 

Jag är med en gamer. Sitter just nu och rollspelar på FiveM. Funderar på att avsluta. Jag finns i min inbox med ifall du vill byta lite erfarenhet av spelvärlden.
  • Anonym (Illa)
    Anonym (Illa) skrev 2025-03-22 19:47:23 följande:

Inte bara du. Jag är exakt likadant. Jag vet inte om du är man eller kvinna, men för mig har det eskalerat senaste halvåret och jag är 45,5 år. 

Och varför gör folk tumme ned på mitt inlägg? Har man inte rätt att ha en sexlust när man passerat en viss ålder? Herregud 
  • Freddie K

Jag tror inte att kåthet har så mycket med ålder att göra. Att man skulle vara mindre kåt då man har nått en viss ålder. Jag är 41 och ständigt kåt, men det kan bero på att jag inte har fått något på länge. Sad story but true. 

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Illa)
    Freddie K skrev 2025-03-23 08:15:37 följande:

Jag tror inte att kåthet har så mycket med ålder att göra. Att man skulle vara mindre kåt då man har nått en viss ålder. Jag är 41 och ständigt kåt, men det kan bero på att jag inte har fått något på länge. Sad story but true. 

För min del har det snarare eskalerat. Om jag jämför min sexlust nu med när jag var i tidiga 20-årsåldern var jag i princip asexuell då. Nu fantiserar jag ständigt om sex och det är till och med jobbigt att fungera i sociala sammanhang ibland pga det. Har dock sex flera ggr per vecka, och då lever jag ändå ett hektiskt liv med flera yngre barn, heltidssysselsättning och är aktiv i övrigt, så mycket tid har jag knappast. 
  • Anonym (Illa)
    Freddie K skrev 2025-03-23 08:15:37 följande:

Och jag fyller snart 46. Glömde skriva det. Tror att mycket handlar om hormoner i mitt fall. 
  • Freddie K
    Anonym (Illa) skrev 2025-03-23 08:45:05 följande:
    För min del har det snarare eskalerat. Om jag jämför min sexlust nu med när jag var i tidiga 20-årsåldern var jag i princip asexuell då. Nu fantiserar jag ständigt om sex och det är till och med jobbigt att fungera i sociala sammanhang ibland pga det. Har dock sex flera ggr per vecka, och då lever jag ändå ett hektiskt liv med flera yngre barn, heltidssysselsättning och är aktiv i övrigt, så mycket tid har jag knappast. 
    Det förstår jag. Det är jobbigt när man inte får ligga så ofta som man vill. Jag skulle vilja ligga ett par gånger i veckan. Helst varje dag, om jag fick bestämma.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
Svar på tråden Kåt hela tiden