Inlägg från: Anonym (l) |Visa alla inlägg
  • Anonym (l)

Att vilja vänta

Hade jag träffat någon nu och behövt vänta till äktenskap skulle det ta flera år. Jag är inte intresserad av att gifta mig med någon efter väldigt kort tid. Plus jag är kåt. Det behöver verkligen inte liggas direkt men några år för att sedan inse att vi vill olika saker i sängen? Nej.

• Anonym (l)
    Anonym (..) skrev 2025-03-18 23:27:41 följande:
     Sen tycker inte jag att sex är hela grejen med ett förhållande, man kan vara nära varandra och visa kärlek utan att ha sex.
    No shit Sherlock...
  • Anonym (l)
    Anonym (..) skrev 2025-03-20 22:32:07 följande:
    Fast om båda har sex för första gången så har ju ingen något att direkt jämföra med. Man lär sig tillsammans vad man tycker om. Sen tror jag inte vi kommer ha sex så ofta att det blir något större problem. Alla ser inte sex som det viktigaste i livet, som man ska ha varje vecka. Hade jag fått bestämma hade jag aldrig velat ha sex, det enda problemet där är ju att jag vill ha barn.
    Det blir bara mer tragiskt. Du har inte ens provat och i princip bestämt att ni inte kommer att tycka sex är trevligt. Vad är detta för något konstigt skämt???
  • Anonym (l)
    Anonym (..) skrev 2025-03-20 22:29:32 följande:
    För att vi är bara 23, vi träffades tidigt. Det är ganska vanligt att inte vara gift när man är 23. Hade fattat den frågan om vi var 43 och träffades när vi var 36, men många så unga är inte jättesugna att gifta sig direkt.
    hahahahahaha.... ja det är inte vanligt med två personer som inte haft sex i den åldern och sedan väntar 7 år
Svar på tråden Att vilja vänta