Inlägg från: burleskburkläsk |Visa alla inlägg
  • burleskburkläsk

Destruktiv vän ?

Märkligt...som världens värsta fall av 40årskris!

Skämt åsido.

Kan vara nåt som hänt men troligen inget fysiskt.
    Hon vill väl hitta en ung man som är intresserad av henne...hennes känslor blir inte besvarade och hon blir deppig, känner sig otillräcklig.

Det bästa du kan göra är väl att ge råd att inte vara så på...hon kan säkert lyckas men famlar och det blir bara fel...sen kanske hon skall upp några år på killarna...jag menar...hittar de en tjej som är yngre, inte fullt så på och inte så utseendefixerad så hänger väninnan troligen löst.

Bästa är väl att sitta ner och prata, du vill ju att hon mår bra...hon måste sluta sabba för sig själv och sitt mående.

• burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-03-18 07:41:46 följande:
    Jag håller med. Något måste nog ha hänt henne i ungdomen, eller så har hon någon personlighetsstörning, som någon var inne på, men det är jobbigt med såna vänner. 
    Jaa fy...och jobbigt att behöva se.

Hon borde slappna av och vara öppen med vad hon vill...

Känns också som att hon försöker vara som dem men jag kan ha fel...hon vill att allt skall bli som en saga...det kan hända men det är långt bort tror jag.
  • burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-03-18 07:55:40 följande:
    Jo, det är sant. Hon verkar också väldigt osäker på sig själv. Sånt är jobbigt. Hon borde jobba med sig själv och ställa frågan varför hon jagar dessa killar. 
    Exakt, ju förr desto bättre!

Hon kan säkert förstå och ta emot tips...annars blir det svårt att lyckas med kärlekslivet.
  • burleskburkläsk

Påminner om en jag känner.

Det är en man och han gör som hon förutom jagar inte nummee.

Han har mängder av diagboser dock

Svar på tråden Destruktiv vän ?