• Anonym (22)

När tog det sig för er?

Åhh, har BIM den 22/3 och vi är inne på försök nummer 3. Som du beskriver så är mitt sekret annorlunda än vad det brukar vara .. ömma bröst men inget annat. Har redan provat ta ett test som visade negativt men vet inte om det är för tidigt .. med förra graviditeten fick jag inte ett plus förens på BIM dagen..

• Anonym (22)

BIM 22/3 -
    direkt efter ägglossning så var dom vita och lotionaktiga senaste 3 dagarnas så har dom varit vattniga och sega  (påminner lite om ägglossning) har också haft typ som en mensvärk som känns vid äggstockarna pendlar mellan höger o vänster .. känns som att mensen är på G men man kan alltid hoppas 🙏  tog ett CB testa tidigt .. 
    Blir det inget denna månad så ska jag prova med bisolvon metoden nästa försök 🙃

• Anonym (22)

BIM 22/3 -
    just nu är det samma för mig fast mest ont vänster .. brukar inte heller ha såna smärtor innan mens.. ska ta ett test imorgon .. hoppas vi alla här får +++++🥰

• Anonym (22)

BIM 22/3 -
    Testade negativt idag med så blir nog inget denna månad... blir ingen 2025 bebis då ?

jaja nya tag nästa månad önskar er lycka till alla , hoppas på att alla här inne får + inom snar framtid 🥹🥰

• Anonym (22)

BIM 22/3 -
    Jag är 21 och har en bebis på 5månader och vi vill redan skaffa en till, min första bebis var oplanerad men välkommen såklart!! Mellan mig och mitt syskon skiljer det 12 månader på pricken och det var helt underbart att växa upp med ett syskon tätt i ålder. Önskar att min bebis får uppleva detsamma såklart 🥰🥹

• Anonym (22)

tant röd dök upp idag för mig med:( jag stannar gärna tills ÄL och nästa BIM.. har beräknad ÄL 7april, ska köra med ägglossningtester denna månad och försöka bebis dansa varannan dag under ÄL veckan. 

jag hoppas vi alla här inne får till det nästa försök 🥹🥰

Svar på tråden När tog det sig för er?