Få skulden för en mans otrohet
Frågan är ju, lämnade hon honom då? Eller klandrade hon bara dig? Ja, han gjorde mest fel här. Men du borde väl också ha vetat att man inte ligger med en gift man med barn. Även om du var 18.
Frågan är ju, lämnade hon honom då? Eller klandrade hon bara dig? Ja, han gjorde mest fel här. Men du borde väl också ha vetat att man inte ligger med en gift man med barn. Även om du var 18.
Hon skulle absolut inte ha betett sig så emot dig iallafall. Hon borde varit mest arg på honom
Hur? Såg hon dom ligga?
Ofattbart om hon verkligen tro det, hur kan man stanna hos en sådan.
Jag vet iofs en tjej som var 20 och höll på med en gift man med 3 vuxna barn. Han var 50 då. Hon umgicks med dom. Sen blev hon gravid. Hon behöll barnet. Hans fru lekte med barnet, ovetandes att det var hennes mans.
De skildes därefter. Tjejen och han blev tillsammans istället och är fortfarande nu sådär 10 år efter. Exfrun och han är vänner.
Undra vad han sagt till frun? Egentligen? Han säger väl såklart en sak till ts men en helt annan till henne.
Synd att inte kunnat prata med frun lugnt och sansat.
Jag var med en otrogen man (min körlärare som var 12 år äldre, han hade 3 barn med 2 tidigare tjejer). Han hade mig i smyg samtidigt som en annan tjej, jag visste inte om att han hade tjej då men det kom fram sen. Pratade då med tjejen han hade. Det var helt lugnt. Ha var ju den som gjorde fel. Han erkände för oss båda. De är tillsammans fortfarande.
Synd man måste kasta skit på ts.
Fattar ändå inte frun alltså. Hur kan hon vara med honom.
Och jo, jag tycker frun borde struntat i mannen här. För han verkar inte vara en bra man. Och han bedrog henne. Med flit, mitt framför ögonen på henne OCH drog en lögn.
Ts borde såklart inte heller vara med honom även om han hade blivit singel för han lär väl med all säkerhet springa med andra igen