Inlägg från: Anonym (Inget barn) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Inget barn)

Få skulden för en mans otrohet

Har svårt att förstå att du INTE kan förstå henne. Helt sjukt att sitta där och låtsas vid deras matbord. SJÄLVKLART borde han vetat bättre. 100 procent! Men även du borde ha vetat bättre. Man är inget barn mellan 18-20.

• Anonym (Inget barn)
    Anonym (Ledsen) skrev 2025-03-06 22:00:42 följande:
    Att hon blev arg va rimligt. Men att jag fick skulden helt kan jag flera år senare inte förstå fortfarande. Som att hennes man inte gjort något fel. Det var inte jag som hittat på detta upplägg. 
    Du tror på riktigt att hennes man inte fick någon skit? Det låter väldigt osannolikt faktiskt.
  • Anonym (Inget barn)
    Anonym (Ledsen) skrev 2025-03-06 22:07:40 följande:
    Jag har pratat med honom om detta? inte någon större skuld. Hon menar enligt honom att jag var den som förförde honom. Hon lever fortfarande tillsammans med honom. Hon kunde skrika efter mig 3 år senare också om hon såg mig, så hon verkade ju inte släppa det. Nu var det länge sedan hon såg mig, 
    Och du litar på vad han säger? En man som kunde uppföra sig som han gjort? Och har dessutom kontakt med honom??
  • Anonym (Inget barn)
    Anonym (Ledsen) skrev 2025-03-06 22:25:25 följande:
    Har svårt att se att hon skulle gå runt och vara arg på honom i flera år och fortsätta vara tillsammans med honom. Om hon kunde skrika hemskheter till mig tre år senare så hade hon ju knappast släppt händelsen?

Men varför ville hon vara kvar med honom om hon nu var så arg på honom? Känns som en mycket dålig relation. 
    Varför lägger du energi på att fundera över deras relation?
Svar på tråden Få skulden för en mans otrohet