Inlägg från: Anonym (Nej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nej)

Attraktivt

Enligt mina egna erfarenheter tenderar attraktiva personer oftast att vara mer fake och oärliga. Även om det kan te sig vara väldigt trevliga. Säger absolut inte alla.  Men en majoritet.

Och många är väldigt medvetna om det, så dom blir odrägliga. Tycker nog att det är bland det mest oattraktiva som finns. När man ser att dom inte är ödmjuka kring det. Forskning visar även på att dessa människor i större grad tenderar att vara själviska, och narcissistiska.

Det är ytterst få väldigt attraktiva som bemästrar och klarar av att vara både det och samtidigt väldigt ödmjuka och obrydda om sitt utseende 

Ett kändis exempel på detta, är skådisen Rob Lowe som är en av dom vackraste männen enligt många. Och ser fortfarande väldigt bra ut nu på äldre dar. Man förväntar sig att en man med sådant utseende. Kommer vara rena snobben och sjukt imponerad av sig själv. Han är precis tvärtom och upplevs som väldigt sympatisk. Plus för att han verkar ha skön humor. Glimten i ögat lite. Därför blir han snygg även för mig. Är inte den typiska killen jag skulle gilla/falla för annars. Men har en vinnar personlighet på det med. Hans fru, . är inte alls lika snygg ( som han) Man ser att han gått på andra egenskaper också. Väldigt ovanligt med sådana personer, som har det utseendet.

Personligen är jag en alldaglig/normal person. Är inget som oroar mig. Jag kan vara trygg i att jag fått mina jobb på mina meriter och utbildning. Och inte pga av mitt utseende. Måste vara väldigt jobbigt för folk som ser bra ut. Man vet att dom flesta anställs just av det skälet.

Svar på tråden Attraktivt