Inlägg från: burleskburkläsk |Visa alla inlägg
  • burleskburkläsk

Hjärnspöken?

Låter som min kusin, snålare människa får man leta efter å andra sidan skulle ingen tjej ta i honom med tång.

Visserligen är det hans pengar och hade jag haft en tjej med god ekonomi så hade jag inte haft nåt problem med det, värst hade väl varit om hon skulle skämma bort mig för det har inte hänt en dag så det hade nog känts väldigt fel.

Mpnga snåla jävlar i landet, framförallt män!

Hitta en man som tjänar mindre än honom och det boir mer pengar att röra sig med.

Eller lev fattigt med denna spargris!

• burleskburkläsk
    Anonym (Hjärnspöken) skrev 2025-03-05 19:08:10 följande:
    Jag är inte ute efter hans pengar. Samtidigt känner jag mig lite lurad över att han framställer det som att han har dålig ekonomi och tjänar så dåligt att han inte vill prata om det. Jag vet inte om jag ska säga att jag sett hans lönebesked. Andra par brukar dela upp procentuellt så båda har lika mycket varje månad. I detta fall kanske han har en miljon sparat och har möjlighet att köpa sig sin bostad, medan jag inte kan spara något alls. 
    Säg att du vill veta vad han tjänar...nämn också att du inte vill se nåt papper utan du vill höre det från honom här och nu.

Då ger dubhan chansen att vara ärlig och ni kan prata om det...men jag ser inte att han kommer att vara ärlig.
Svar på tråden Hjärnspöken?