Inlägg från: Anonym (Va?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Va?)

Varför gör män såhär?

Är du galen? Man ska aldrig skicka nudes till okända killar. Du har ingen aning om vad personen gör med dem.

Sen var det en händelse med en tjej som blev hotad att skicka fler nakenbilder, för annars skulle personen skicka de han fått till alla i hennes kontaktlista. Hon skickade fler och fler, men han slutade inte och det slutade med att hon hoppa framför tåget.

Kan inte unga idag tänka efter vad som kan hända när man skickar nakenbilder till främmande män? Jag ger inte ens min egen kille för jag litar inte på att han inte gör något dumt den dagen vi separerar. 

• Anonym (Va?)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-03-04 11:40:02 följande:
    Jag är 25 

Jaha? Då borde du veta bättre?

Det som skrivs där kan lika gärna hända dig som en tonårstjej/kille. Utpressning med nakenbilder är vanligt idag. Sluta genast med det. Om du inte gillar tanken på att de en dag finns på porrsidor på nätet eller blir skickade till din familj och vänner i hot syfte. 

Män intresserar sig sällan för saker de får för enkelt. Var lite trevlig men mystisk och visa för guds skull bara en vanlig bild på dig själv. Du vet inte ens om det är den personen du tror dig tala med som faktiskt befinner sig bakom skärmen. 

Det är så många som råkar illa ut med utpressningar om nudes och scam idag. Det borde vara allmänbildning att veta om sånt.

Svar på tråden Varför gör män såhär?