• Anonym (Anonym)

Varför gör män såhär?

Män får gärna svara. Dem ber om nakenbilder och när man skickar så vill dem ha mer & mer. Slutar jag skicka så försvinner dem. Eller så tjatar dem om att ses, när man föreslår tid så kommer dem med bortförklaringar eller försvinner...

• Svar på tråden Varför gör män såhär?
  • Anonym (Qwerty)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-03-04 11:14:42 följande:
    Varför gör män såhär?

Män får gärna svara. Dem ber om nakenbilder och när man skickar så vill dem ha mer & mer. Slutar jag skicka så försvinner dem. Eller så tjatar dem om att ses, när man föreslår tid så kommer dem med bortförklaringar eller försvinner...

Fega män som inte vågar inleda något med en kvinna. 

Varför fortsätter du skicka, när resultatet blir samma hela tiden? Hur ser du på ditt eget agerande och ansvar?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Qwerty) skrev 2025-03-04 11:16:31 följande:
    Fega män som inte vågar inleda något med en kvinna. 

Varför fortsätter du skicka, när resultatet blir samma hela tiden? Hur ser du på ditt eget agerande och ansvar?
    Jag brukar numera skicka en och säger att han får se mer när vi ses, det är då dem försvinner.

När jag skickat flera bilder så tjatar dem om fler och kommer med bortförklaringar. Känns som alla män är såhär...
  • Anonym (Qwerty)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-03-04 11:20:11 följande:
    Jag brukar numera skicka en och säger att han får se mer när vi ses, det är då dem försvinner.

När jag skickat flera bilder så tjatar dem om fler och kommer med bortförklaringar. Känns som alla män är såhär...
    Och hur ser du på ditt eget agerande och ansvar?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Qwerty) skrev 2025-03-04 11:21:06 följande:
    Och hur ser du på ditt eget agerande och ansvar?
    Vad ska jag göra annorlunda? 
  • Anonym (Qwerty)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-03-04 11:24:11 följande:
    Vad ska jag göra annorlunda? 
    Sluta skicka bilder. Välj män lite mer omsorgsfullt. 

Att fortsätta skicka bilder och få samma resultat varje gång känns ju lite korkat, håller du inte med?
  • Anonym (Va?)

Är du galen? Man ska aldrig skicka nudes till okända killar. Du har ingen aning om vad personen gör med dem.

Sen var det en händelse med en tjej som blev hotad att skicka fler nakenbilder, för annars skulle personen skicka de han fått till alla i hennes kontaktlista. Hon skickade fler och fler, men han slutade inte och det slutade med att hon hoppa framför tåget.

Kan inte unga idag tänka efter vad som kan hända när man skickar nakenbilder till främmande män? Jag ger inte ens min egen kille för jag litar inte på att han inte gör något dumt den dagen vi separerar. 

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Qwerty) skrev 2025-03-04 11:25:27 följande:
    Sluta skicka bilder. Välj män lite mer omsorgsfullt. 

Att fortsätta skicka bilder och få samma resultat varje gång känns ju lite korkat, håller du inte med?
    Jo, jag får sluta med det. Men om jag inte skickar kanske dem tappar intresset ändå...
  • Anonym (Man)

Hur vågar du skicka nakenbilder till någon du inte ens känner? Bilderna kan ju hamna vart som helst.

• Anonym (Qwerty)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-03-04 11:30:07 följande:
    Jo, jag får sluta med det. Men om jag inte skickar kanske dem tappar intresset ändå...
    Och? Då är de väl inget att ha. Hur desperat är du egentligen?
Svar på tråden Varför gör män såhär?