Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

Varför gör män såhär?

Män får gärna svara. Dem ber om nakenbilder och när man skickar så vill dem ha mer & mer. Slutar jag skicka så försvinner dem. Eller så tjatar dem om att ses, när man föreslår tid så kommer dem med bortförklaringar eller försvinner...

• Svar på tråden Varför gör män såhär?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Qwerty) skrev 2025-03-04 11:16:31 följande:
    Fega män som inte vågar inleda något med en kvinna. 

Varför fortsätter du skicka, när resultatet blir samma hela tiden? Hur ser du på ditt eget agerande och ansvar?
    Jag brukar numera skicka en och säger att han får se mer när vi ses, det är då dem försvinner.

När jag skickat flera bilder så tjatar dem om fler och kommer med bortförklaringar. Känns som alla män är såhär...
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Qwerty) skrev 2025-03-04 11:21:06 följande:
    Och hur ser du på ditt eget agerande och ansvar?
    Vad ska jag göra annorlunda? 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Qwerty) skrev 2025-03-04 11:25:27 följande:
    Sluta skicka bilder. Välj män lite mer omsorgsfullt. 

Att fortsätta skicka bilder och få samma resultat varje gång känns ju lite korkat, håller du inte med?
    Jo, jag får sluta med det. Men om jag inte skickar kanske dem tappar intresset ändå...
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Qwerty) skrev 2025-03-04 11:37:46 följande:
    Och? Då är de väl inget att ha. Hur desperat är du egentligen?
    Alla män är ju så 
  • Anonym (Anonym)
    Tom Araya skrev 2025-03-04 11:48:41 följande:

De gör så för att de är oseriösa och inte orkar anstränga sig. Det finns kvinnor som gör så också.

Det är väl inte så mycket ansträngning att träffa någon som de dessutom säger sig vilja träffa? 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Andreas) skrev 2025-03-04 12:12:38 följande:
    Dom säger bara så för att du ska skicka bilder .

Jag gissar att du också pratar sex med dom? 

Du får sluta bete dig som om du vore på Only Fans. Ta bort utmanande bilder på profilen , sluta skicka selfies med bröst och rumpa och sluta prata sex så ska du se att bara seriösa män stannar.  Och ja du kanske får 1 mail istället för 22 men då vet du vem som är seriös. 
    Det är alltid dem som börjar prata sex. 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Andreas) skrev 2025-03-04 12:43:49 följande:
    Och ditt ansvar är att säga nej och inte acceptera det. 
    Det förstör mitt självförtroende när de beter sig så mot en. Är det för att man är oattraktiv som de bara vill ha bilder och inte träffas? 
Svar på tråden Varför gör män såhär?