Inlägg från: Anonym (Roligt, spännande, givande) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Roligt, spännande, givande)

Överraskande

Om du gillar det, om du känner positiva känslor, om du tycker att du själv och er ömsesidiga relation får ut något positivt av detta, så ska du självfallet ta det till nästa steg.

Jag kan utifrån mig själv och mina erfarenheter säga att jag förstår att du vill hålla i initiativet och att du vill sköta kontakten med den andra mannen.
    Det finns nog många bottnar i detta. Men för min del handlar det t ex om att den andra mannen ska veta att det är jag som bestämmer och det är jag som har den slutliga kontrollen över vad som sker och vilka (eventuella) gränser som gäller.
    Eller det minsta är att han ska veta att min fru är beslutsam gällande att jag åtminstone har något att säga till om.

Som du förstår har jag och min fru en hel del erfarenheter av motsvarande saker som det du beskriver.
    För oss båda tillför det något mycket roligt, spännande och givande i vårt liv och vår relation.

Jag tycker det är underbart och jag mår bra av att erbjuda och aktivt ordna sådana upplevelser till min fru. Vissa gånger väljer jag att delta aktivt, andra gånger väljer jag att inte ens vara närvarande, och vi har testat flera varianter däremellan.
    Vi älskar varandra mer än någonsin, sexlivet blomstrar och min fru både känner och visar massor av tillgivenhet och tacksamhet till mig för att jag älskar henne så djupt så jag kan vara så generös mot henne.

Vare sig min fru eller någon som känner mig skulle betrakta mig som undergiven.

Vare sig jag själv, min fru eller någon i vår omgivning skulle tro att jag har något problem med "självvärde", så som någon (illvillig och avundsjuk?) skrev här ovan.

Svar på tråden Överraskande