• MR AZ

Överraskande

Behöver lite input här, vi har varit tillsammans 20+ år och testat lite olika saker genom åren när det kommer till 6. 

Lång historia kort, för ett par år sedan stötte frun på en man av en slump när hon skulle hämta sin vän som hade varit hemma hos mannen på en fest. De pratade rent allmänt och sen inget mer med det. 

Nyligen så hade han lagt till henne på Snap och de pratade från och till och hon sa att hon var gift med mig mm. De pratade på en del och min fru är transparent mot mig och visar mig allt, till och med frågar vad hon ska svara ibland. 

Som många andra kvinnor gillar hon uppmärksamheten vilket jag kan förstå. Så jag frågade henne om hon var intresserad sexuellt också men det kunde hon inte svara på då hon inte träffat honom på väldigt länge och senast var det bara under en kort tid. 

Så en kväll för någon vecka sedan så var hon ute och åt och drack lite gott med en väninna och jag skulle hämta henne. När det började att närma sig hämtning fick jag frågan om han fick lov att hämta henne istället. Vilket gick bra för min del om hon ville det. Jag passade på att ställa frågan igen om hon hade blivit sexuellt intresserad av honom nu när de pratat ett tag, kanske lite men hon kunde inte svara mer då hon behövda träffa honom för att svara på det  

Jag frågade då om hon tänkte att de 15min hem skulle räcka för att svara på det men nä det trodde hon klart inte. 

När de närmade sig hemmet fick jag frågan om det var okej om hon pratade lite längre med honom för han va så rolig, charmig mm Absolut kan du göra det sa jag. Efter ca 15min till frågar hon om det är okej hon följer med honom in en stund, gör du så sa jag. 

Efter ca 10min till får ett meddelande där hon skrev, han trodde vi skulle ligga. Han låg naken i sängen när jag kom ut från toaletten. vet inte vad jag ska göra eller säga!!

Jag frågade om hon kände något intresse än, och fick snabbt tillbaka ja jo det gör man ju efter man såg hela den saken. Är det okej om han rör mig lite? 

Jag sa att ja hade du uppskattat det så absolut, men va beredd på vad han lär förvänta sig. 

Nästa meddelande som jag fick skrev hon ja nu är han ju riktigt hård och jag KÅT. Ska jag hjälpa han? Ska han få spruta på mig?

Jag sa att det är okej om du vill det. 

Sen fick jag ett SMS där hon skrev, är på väg hem nu KÅT som fan och ner sprutad. Kan du knulla mig när jag kommer hem??!!

Så för att komma till saken nu så ja hon är väldigt sexuellt nyfiken men vill absolut inte ha sex med honom om inte jag är med. Hon vet dock inte hur hon ska lägga fram det utan att det låter knäppt är hon rädd för. 

Så nu till frågan, är det fel av mig som man att kontakta den andra mannen oss män emellan och fråga om han vill ställa upp på att överraska frun med något hon önskar? 

• Svar på tråden Överraskande
  • Anonym (usch)

Vilken beta cook du är. 

Snacka om att inte ha något självvärde. Du ber ju om att hon ska dumpa dig en dag för någon bättre än den simp du är. Skaffa aldrig barn ihop! 

• 70Ledsnaår

Är bara 72 år, gift mer än 50 år. Ingen av oss har någonsin haft lust eller behov av att ha sex med någon annan.Glad
    Vi varit 100%uppriktiga och ärliga mot varandra vi precis lika kelsjuka och kåta båda älskade oralsex och uppleva den andres sagolika orgasmer.
    Det funnits massor av tillfällen men ingen kännt för ha sex utanför vår sagolika bubbla. Tungan ute

Dess värre hennes lust dött Dödtotalt därför fått ok ha sex med andra. Flera gånger på naturist stränder kvinnor mellan 30 - 35 som sökt kontakt när de sett min styva stora som stått inbjudande.

Det konstiga många gånger fler killar ca 18 och uppåt som bett få suga och få i baken. Har aldrig försökt kontakta dem....

Längtar bara efter kåt kvinna för underbar samvaro Tungan utedå jag upplever henne krevera i extatiska utlösningar Drömmer

• Anonym (Hennes njutning)

Det var fint av dig att låta din fru uppleva en mysig stund med en annan man, jag antar att du tänder på det?

• Anonym (Roligt, spännande, givande)

Om du gillar det, om du känner positiva känslor, om du tycker att du själv och er ömsesidiga relation får ut något positivt av detta, så ska du självfallet ta det till nästa steg.

Jag kan utifrån mig själv och mina erfarenheter säga att jag förstår att du vill hålla i initiativet och att du vill sköta kontakten med den andra mannen.
    Det finns nog många bottnar i detta. Men för min del handlar det t ex om att den andra mannen ska veta att det är jag som bestämmer och det är jag som har den slutliga kontrollen över vad som sker och vilka (eventuella) gränser som gäller.
    Eller det minsta är att han ska veta att min fru är beslutsam gällande att jag åtminstone har något att säga till om.

Som du förstår har jag och min fru en hel del erfarenheter av motsvarande saker som det du beskriver.
    För oss båda tillför det något mycket roligt, spännande och givande i vårt liv och vår relation.

Jag tycker det är underbart och jag mår bra av att erbjuda och aktivt ordna sådana upplevelser till min fru. Vissa gånger väljer jag att delta aktivt, andra gånger väljer jag att inte ens vara närvarande, och vi har testat flera varianter däremellan.
    Vi älskar varandra mer än någonsin, sexlivet blomstrar och min fru både känner och visar massor av tillgivenhet och tacksamhet till mig för att jag älskar henne så djupt så jag kan vara så generös mot henne.

Vare sig min fru eller någon som känner mig skulle betrakta mig som undergiven.

Vare sig jag själv, min fru eller någon i vår omgivning skulle tro att jag har något problem med "självvärde", så som någon (illvillig och avundsjuk?) skrev här ovan.

Svar på tråden Överraskande