Inlägg från: Anonym (Ebbot Lindberg) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ebbot Lindberg)

Vill han mer?

Som mamma till tre vuxna söner så skulle jag vara lite krass vuxen här om jag vore dig. Han må ha starka känslor men med tanke på hans ålder och bristande erfarenhet av relationer skulle jag ta hans ord med stor nypa salt. Få är så nyckfulla som en hormonstinn 20-åring.... killar 20-25 är som att möta en tonårstjej på 17 med tvära hormonkast....

Må så vara att ni är nöjda just nu men som kk kan ni inte fortsätta i all evighet med. Och där nånstans måste du vara den vuxna. 

Vill ni vara exklusiva så fine men i vilket syfte då? Och hur länge? Är han verkligen beredd att gå all in i ditt Familjeliv? Ser DU honom som ansvarsfull nog att leva med dina barn och ta den sortens ansvar? 

• Anonym (Ebbot Lindberg)
    Anonym (Linis) skrev 2025-02-16 09:57:09 följande:

Fast ansvar för mins barn har JAG, det ska ingen annan man ha någonsin förutom deras pappa.Jag trivs fint med att bo ensam och vill att det ska förbli så, oavsett vem jag träffar. Vill aldrig bo ihop med en partner igen. 

Men som svar på din fråga, ansvarsfull är han. Jag ser honom som mer ansvarsfull än barnens pappa tyvärr. 

Men jag tänker väl inte ingå förhållande med honom, det var inte detta min fråga handlade om. Det jag undrar över är just känslobiten eftersom jag börjar få vibbar om att han vill mer än kk. 

Ja och det är känslobiten jag svarar på för det är vad känslor leder till. Nån form av förhållande med en viss vardag och det är vad du måste fundera över. Vill du inte vara mer än kk så måste du dra gränser och inte uppmuntra till mer. Känn dig smickrad men var inte naiv. 
Svar på tråden Vill han mer?