Vill han mer?
Jag inledde en sexuell relation med en man jag träffat på nätet, han 23 och jag betydligt äldre 40+. Det var rätt uppenbart från början att det inte skulle kunna bli mer mellan oss eftersom åldersskillnaden är så stor. Jag lever dessutom småbarnsliv.
Sexet vi har är amazing, bättre än något annat både han och jag haft tidigare. Det glöder. Vi är båda omtänksamma och varma som personer också, så det är även ömsint och inte bara experimentellt. Vi kan också ligga och prata i timmar och det är mig han alltid kommer till om det är något han vill prata om.
Jag märker dock en gradvis förändring hos honom, plötsligt kan han sitta och smsa mig i en halvtimme i sträck trots att han är på fest eller umgås med kompisar. Är han ute och festar hör han alltid av sig när han går hemåt och skriver att han tänkt på mig hela kvällen, att han skulle vilja ringa mig när han kommer hem.
Senast vi sågs låg han och pussade mig i nacken medan vi kollade film. Sen kläckte han ur sig från ingenstans att oavsett hur han letar så hittar han inga fel på mig.
Han har även varit väldigt tydlig med att han inte vill att någon av oss träffar någon annan, att vi är exklusiva. Han blev ganska konstig när han vid något tillfälle inbillade sig att jag hade något ihop med en fd kollega (som visserligen är intresserad av mig, så det var inte helt taget ur det blå). Det varefter det han sa att han inte träffar någon annan än mig och önskar samma sak av mig.
Jag har försökt luska om det här med känslor, men han säger ingenting.
Ärligt talat, hade åldersskillnaden bara varit det halva så hade jag gått all in. För det vi har känns fint på något vis, det är så respektfullt från båda håll och jag vet att jag stålsätter mig för att inte utveckla kärlekskänslor. I dagsläget håller jag absolut tillbaka. Men jag inser ju att någon (båda?) kommer bli sårade i längden om vi faktiskt inleder något mer än såhär.
Jag vet inte riktigt hur jag ska ta snacket med honom, kan jag få lite råd?