Träffa rätt
Anonym (Alla dem) skrev 2025-02-14 06:34:59 följande:
Jag tror inte man blir straffad av att ta initiativ annat än socialt av andra kvinnor. En kvinna jag känner lämnade sin man, en annan kvinna jag också känner åkte och "tröstade" mannen direkt när det blev känt. Hon och den mannen är ett par nu. Alla även jag blev sura på den här kvinnan, att hon gjorde så direkt, det var fel, helt sjukt, hur kan du göra å mot en vän osv. Men hon gjorde helt rätt. Det kunde vart jag istället.Min chef är skitgullig, men "han är ju min chef". En annan kvinna på företaget betedde sig helt skamlöst slampigt och är nu fru chef. Det kunde också vart jag.
Det är den här fegheten, väntandet och att man är rädd att bli dömd av andra som gör att man förlorar de män man faktiskt vill ha. Finns det en "lucka" så skall man fylla den direkt.
Asså din text gjorde mig så glad! Och den fick mig att tänka.
Det är ju precis som du skriver. Ta chansen,ingen kommer ta den åt dig!
Och egentligen,om jag känner ett par där frun lessnat på sin man och jag vet att ? fasen,den mannen är hur fin som helst och skulle passa mig perfekt? så ja,varför inte?! Kör!
Sen ratar nog kvinnor MÅNGA bra män så de får skylla sig själva. Vi kvinnor har för många krav i våra huvuden som gör att vi blir ensamma och barnlösa?.