• Anonym (Hmm)

Han är åter på dejtingsajten

Jag blir lite förvirrad nu. Skrivit med en kille i runt 2 veckor. Kändes som att vi klickade bra. I helgen frågade han mig om min Snapchat istället eftersom han ändå bara skrev med mig på dejtingsidan och skulle ta bort kontot där. 

Det tolkade jag som seriöst. Vi fortsatte höras på snapchat istället och jag såg att han avaktiverat sin profil, men när jag för nyfikenhetens skull kollade dagen därpå så har han aktiverat kontot igen. 

Varför gör man såhär? Är han ens någon att gå vidare med? Kollat in där extra mycket och har har varit inloggad där väldigt mycket, ibland bara några minuter sedan trots att han inte svarat mig. Vad tänker ni om detta? 

• Svar på tråden Han är åter på dejtingsajten
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (F) skrev 2025-02-10 20:43:57 följande:

Antagligen ändrade han sig. Antingen har han kontakt med andra samtidigt (de flesta har det) eller så kollar han runt rent allmänt efter någon att kontakta, så business as usual liksom.

Omöjligt att säga om han är seriös eller inte. Du kan ju testa att dejta honom så märker du väl. Och ungefär där är det nog som skon klämmer skulle jag säga. Ni har chattat i två veckor, men inte träffats än..? För i så fall lär han ha tappat intresset.

För mig har det inte varit ovanligt att skriva några veckor innan man ses. Denna kille har inte nämnt något om att vilja ses. Vi bor visserligen inte i samma stad men tågen går ofta, så inget större projekt att ta sig dit. Just nu känns det som att han av någon anledning bara ville locka över mig till Snapchat. 
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Lisa) skrev 2025-02-10 20:48:09 följande:

Min erfarenhet är att går man över till snap är intresset rent liggbart och inget annat. 
    Snap är ju i dejtingvärlden en outtalad önskan om sexiga bilder typ... 

Den som dejtar seriöst är inte på snap. Alls. 

Förstår vad du menar men han har inte pratat om sex eller nakenbilder överhuvudtaget. Det får mig iallafall att tänka att han är seriös. 
Svar på tråden Han är åter på dejtingsajten