Inlägg från: Tecum |Visa alla inlägg
  • Tecum

Min fru

Som du beskriver det är det tydligt att du inte duger som älskare och kärlekspartner. Ni har bara varit gifta i 7 år och inte haft sex på 4, varför frågar du ens? Hur har du tolererat det i fyra år? Verkar som att hon lurade dig in en relation för att få trygghet och hjälp med försörjning.
    Vad gör hon i övrigt som förtjänar din kärlek?

• Tecum
    Anonym (kråkan) skrev 2025-02-09 21:23:57 följande:
    inser att det kanske är så. Hon var väldigt söt och snäll i början men mer efter dessa 4 senaste åren har hon ändrats helt...

hon hade inget jobb innan kanske blivit som det blivit efter hon fått jobbet som jag fixade åt henne...
    Dags att förbereda separation, men se om ditt hus och säkra tillgångar så du behöver dela så lite som möjligt. Hon lär inte invända mot skilsmässa om hon är som du säger men vill förstås kapa åt sig mesta möjliga.
  • Tecum
    Anonym (xxx) skrev 2025-02-10 17:46:08 följande:
    De ska naturligtvis dela så som de har kommit överens om. Finns inget äktenskapsförord så är överenskommelsen att dela 50/50, eftersom de gifte sig.
    Om hon bär sig så illa åt som TS säger och kommer med nedlåtande kommentarer har hon förverkat sin rätt till hälften. Om han kan göra något åt det ska han!
  • Tecum
    Anonym (xxx) skrev 2025-02-10 19:18:07 följande:
    Du måste skilja på känslor och juridik. 
    Det är precis det jag föreslår TS att göra!
Svar på tråden Min fru