• Anonym (P)

Vill inte sambo ska äta i soffan

Goneril skrev 2025-02-08 19:37:14 följande:

Usch och fy!  Är sambon lika äcklig som kompisarna,? Varför bor du ihop med honom i så fall? Lägg en filt i soffan åtminstone och se till att du har ordentligt med servetter om de nu måste sitta i soffan.                                                                                                                            Duka helst i köket åt dem och spola av golvet efteråt. Gå de på toa, så kolla efteråt om de spolat. Har de inte det får de göra det.Tvätta händerna efter toalettbesöket ska de också göra. Fy vilka grisar! Jag hade kört sambon på porten, nej, jag hade aldrig flyttat ihop. Tacka vet jag särbolivet.TS, detta är inte normalt, så äckliga är inte folk I allmänhet. Detta är några riktiga grisar, var finns det så äckligt folk? Hur har de det hemma? Visa sambon tråden! Blir det en enda fläck på soffan får sambon köpa en ny, men det har han väl inte råd till gissar jag. TS, ett riktigt bottennapp, detta.

Alltid lika roande att höra dig sätta kaffet i vrångstrupen:D
  • Anonym (P)
    Anonym (Libbsticka) skrev 2025-02-10 07:38:47 följande:
    Man får det man ställer krav på. Jag lever inte med en skitgris för jag kapar en sån jäms med inom några veckor och går vidare.

Det är inte acceptabelt att leva som på 1700-talet när man har dusch och det tar max tio minuter att bli ren och fin, och det är inte accpetabelt att förstöra möbler för att man ska äta i dem.

Dessa män ska inte ha barn, de ÄR barn.
    Har Ts ens nämnt något om duschvägran?
  • Anonym (P)
    Goneril skrev 2025-02-10 06:12:35 följande:

Signaturen (Psnörd) är en god, förlåtande människa, säkert lite religiös också. TS ska altså, milt och försiktigt och utan att höja rösten, informera om kökshygien, på det sätt som man berättar för en komplett idiot om självklarheter. Hon ska inte använda för svåra ord för då förstår han inte.                                    

Hur ska TS göra sen? Ska hon kalla in äckelkompisarna för en motsvarande lektion? Dummaste jag har hört,  TS  ska separera .Hon är inte partnerns morsa och ska inte ta den rollen. Synd att de hann skaffa barn, men hon får ett bättre liv med sitt barn, ensam. Lektionen får hon väl hålla i alla fall nu när det blir vv- liv så inte mannen förgiftar barnet. Jag undrar ju förstås Hur TS kom på att flytta ihop med honom, obegripligt.

Vadå? Det är väl ungefär på samma nivå som att andra behöver påminna dig om att inte vara en så förbannat dryg och nedlåtande översittare?
    Annars självklarheter för väluppfostrade människor med normal empatinivå.

Ja, ts kille med vänner låter väldigt snuskiga men någon måtta får det väl ändå vara på hysterin och domderandet från din sida?
Svar på tråden Vill inte sambo ska äta i soffan