• Anonym (hmm)

Vill inte sambo ska äta i soffan

Goneril skrev 2025-02-10 06:12:35 följande:

Signaturen (Psnörd) är en god, förlåtande människa, säkert lite religiös också. TS ska altså, milt och försiktigt och utan att höja rösten, informera om kökshygien, på det sätt som man berättar för en komplett idiot om självklarheter. Hon ska inte använda för svåra ord för då förstår han inte.                                    

Hur ska TS göra sen? Ska hon kalla in äckelkompisarna för en motsvarande lektion? Dummaste jag har hört,  TS  ska separera .Hon är inte partnerns morsa och ska inte ta den rollen. Synd att de hann skaffa barn, men hon får ett bättre liv med sitt barn, ensam. Lektionen får hon väl hålla i alla fall nu när det blir vv- liv så inte mannen förgiftar barnet. Jag undrar ju förstås Hur TS kom på att flytta ihop med honom, obegripligt.

Vilken överdriven attityd.

Visst, vissa saker behöver dom verkligen arbeta på. Men att apa om vad ts SKA göra o i det här fallet menar du på att hon ska göra slut fast de har barn tillsammans, verkar ju verklighetsfrånvändande.

Du tror inte ts kan prata med sin killes morsa istället? Hon förstår antagligen ts helt och kan ta ett seriöst snack med sin son istället för att du kommer med krav om att de ska skiljas åt. Helt absurt. 

Du kanske skulle pröva på meditation ?

• Anonym (hmm)

Jag håller med er övriga i tråden att ts kille med vänner låter väldigt snuskiga samt smutsiga av sig. Riktigt äckliga låter dom som faktiskt. 

Men sedan har vi det där andra... de som köper möbler som sedan ska behandlas som om de vore ovärderlig guld. Menar, ska man köpa saker man är så rädd om så se till att du kan låsa in det i ett kassa skåp. I övrigt så ska det och FÅR användas!

Visst, onödigt med fett fläckar i soffan, men går ju att lösa med filtar handdukar o i ts fall kanske med trevliga lappar överallt som säger åt grisarna vad de måste göra. Menar, tvättar dom sig inte om händerna efter toalettbesök så hade dom åkt ut med huvudet före hos mig.

Men det jag vill komma fram till är att va fan, en matta ligger på golvet och man får räkna med att en matta blir smutsig o kanske t om går sönder. Inget man ska börja gapa och skrika om förutom möjligtvis försöka kräva hälften för en ny matta när det blir dags igen. Är ts så rädd om sin matta så rekommenderar jag henne att antingen hänga upp den på väggen eller i taket. För man måste kunna så leva i sitt hem också och inte endast gå som på glas och vara rädd hela tiden för att minsta lilla grej ska hända.

En annan grej också, är man så jäkla rädd om saker, så kanske du helt enkelt har köpt för dyra saker ? Isåfall rekommenderar jag hellre att du ts lägger pengarna på tavlor istället för då lär du få ha dom i fred åtminstone.

• Anonym (hmm)
    Anonym (Libbsticka) skrev 2025-02-10 07:38:47 följande:
    Dessa män ska inte ha barn, de ÄR barn.
    Goneril skrev 2025-02-10 09:38:50 följande:

OK, men ni båda har alltså större problem med ts kille än att ts enligt Libbsticka är en pedofil helt enkelt? 

Till Goneril; Inte fan sa jag åt brudarna att i den här sängen måste vi knulla försiktigt i för det är en design säng ifrån Italien. Löjligt. Den höll inte länge, men det va en riktigt skön och rolig säng FlörtSoligCool

O nej, man behöver inte vara så extrem som ts killle är eller som du Goneril verkar vara.

Svar på tråden Vill inte sambo ska äta i soffan