Inlägg från: Anonym (Linda) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Linda)

Vad handlar det om

Anonym (Hm) skrev 2025-02-08 12:52:17 följande:
    Det är en väldigt bra fråga - det stämmer ju helt enkelt inte. Det finns ju en miljon potentiella anledningar till att han inte svarat än, varav ointresse bara är en enda. Jag tycker verkligen inte att du ska ge upp på honom än! Hur dags skrev han senast, och när skrev du ditt senaste meddelande? 
    Håller med här. Ni har ju bestämt att ni ska ses. Killar är i regel lite mer chill när en träff är bestämd. Att hanninte svarat betyder verkligen inte att ni inte ska ses. Vi tjejer är ofta lite hispiga med att killen ska svara och skriva. Ta det lungt, han hör säkert av sig. 
  • Anonym (Linda)
    Anonym (Vet inte) skrev 2025-02-08 13:08:04 följande:
    Mitt senaste meddelande runt 01 i natt.
    Skulle ni ses idag? 
  • Anonym (Linda)
    Anonym (Vet inte) skrev 2025-02-08 13:26:45 följande:
    Oklart om imorgon eller idag. Han skrev att vi kommer ses lördag eller söndag.
    Fattar känslan, är jobbigt när man inte vet. 
    Jag hade nog planerat min helg och inte väntat på att han ska höra av sig. Hör han av sig och vill ses så får du ta ett beslut kring det då. Sitta och vänta på att en kille ska behaga höra av sig är inget kul. 
  • Anonym (Linda)
    Anonym (Vet inte) skrev 2025-02-08 13:44:47 följande:
    Ja jag tänker inte dubbeltexta då han inte besvarat än.
    Nej det hade inte jag heller gjort. Jag hade nog inte väntat heller. Planera nått annat och om han hör av sig så får du bestämma dig där och då vilket du vill. Killar är lite slappa ibland alltså... 
Svar på tråden Vad handlar det om