• Anonym (Vet inte)

Vad handlar det om

Börjat prata med en kille från samma stad och vi har sagt att vi ska ses idag eller imorgon. Vi tar det spontant då vi bor nära. Vi skrev igårnatt men har inte fått svar än. Han var ändå vaken då vi skrev så vet inte vad jag ska göra nu. Vet inte när vi ska ses exakt

• Svar på tråden Vad handlar det om
  • Anonym (Pragmatiker)

Du är hans backup-plan eller så är han inte så sugen. Ge honom en deadline. Svar senast kl. 14/15 eller så kommer du att göra egna planer för kvällen. Du kan inte pausa ditt liv för att en snubbe ska kunna svara lite när han känner för det.

• Anonym (Vet inte)
    Anonym (Pragmatiker) skrev 2025-02-08 12:05:34 följande:

Du är hans backup-plan eller så är han inte så sugen. Ge honom en deadline. Svar senast kl. 14/15 eller så kommer du att göra egna planer för kvällen. Du kan inte pausa ditt liv för att en snubbe ska kunna svara lite när han känner för det.

Vi har sagt idag eller imorgon men ändå idag har jag redan ingen lust när han inte ens svarat
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Vet inte) skrev 2025-02-08 12:08:42 följande:
    Vi har sagt idag eller imorgon men ändå idag har jag redan ingen lust när han inte ens svarat
    Men har du varit i kontakt och föreslagit/frågat om exakt tid efter det att ni bestämde idag eller imorgon alltså, och det är det meddelandet han inte svarat på?
  • Anonym (Vet inte)
    Anonym (Hm) skrev 2025-02-08 12:17:09 följande:
    Men har du varit i kontakt och föreslagit/frågat om exakt tid efter det att ni bestämde idag eller imorgon alltså, och det är det meddelandet han inte svarat på?
    Mitt senaste meddelande är frågan om vart han bor i vilken del av stan
  • Anonym (Pragmatiker)
    Anonym (Vet inte) skrev 2025-02-08 12:21:26 följande:
    Mitt senaste meddelande är frågan om vart han bor i vilken del av stan
    Har han läst det? Isf ännu större diss, men samma ändå, inte så intresserad.
  • Anonym (Vet inte)
    Anonym (Pragmatiker) skrev 2025-02-08 12:34:14 följande:
    Har han läst det? Isf ännu större diss, men samma ändå, inte så intresserad.
    Vet inte då han slagit av den funktionen. Ja det kan vara så men varför drar ni slutsatsen att någon inte är intresserad om den inte svarar direkt?
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Vet inte) skrev 2025-02-08 12:45:35 följande:
    Vet inte då han slagit av den funktionen. Ja det kan vara så men varför drar ni slutsatsen att någon inte är intresserad om den inte svarar direkt?
    Det är en väldigt bra fråga - det stämmer ju helt enkelt inte. Det finns ju en miljon potentiella anledningar till att han inte svarat än, varav ointresse bara är en enda. Jag tycker verkligen inte att du ska ge upp på honom än! Hur dags skrev han senast, och när skrev du ditt senaste meddelande? 
  • Anonym (Linda)
    Anonym (Hm) skrev 2025-02-08 12:52:17 följande:
    Det är en väldigt bra fråga - det stämmer ju helt enkelt inte. Det finns ju en miljon potentiella anledningar till att han inte svarat än, varav ointresse bara är en enda. Jag tycker verkligen inte att du ska ge upp på honom än! Hur dags skrev han senast, och när skrev du ditt senaste meddelande? 
    Håller med här. Ni har ju bestämt att ni ska ses. Killar är i regel lite mer chill när en träff är bestämd. Att hanninte svarat betyder verkligen inte att ni inte ska ses. Vi tjejer är ofta lite hispiga med att killen ska svara och skriva. Ta det lungt, han hör säkert av sig. 
  • Anonym (Vet inte)
    Anonym (Hm) skrev 2025-02-08 12:52:17 följande:
    Mitt senaste meddelande runt 01 i natt.
  • Anonym (Linda)
    Anonym (Vet inte) skrev 2025-02-08 13:08:04 följande:
    Mitt senaste meddelande runt 01 i natt.
    Skulle ni ses idag? 
Svar på tråden Vad handlar det om