Är kär ska jag berätta?
Hej!
Har under cirka tre år varit väldigt förtjust i en tjej på jobbet jag i 30+ och hon 25+ utan att avslöja för mycket.
Problemet är att hon har en chefsposition, inte på min avdelning, vi har inget med varandra att göra just nu arbetsmässigt.
Hon är en väldigt mysig och trevlig tjej, lite blyg och tillbakadragen men trevlig. Vi har vid flertalet AW?s träffats och språkats vid men små konversationer bara.
Jag har i princip i hela mitt liv blivit avvisad av diverse tjejer när jag försökt att ta kontakt, jag vet inte vad jag gör för fel!
Därför så har jag aldrig vågat närma mig denna fina människa. Jag är livrädd att bli avvisad igen. jag är väll som många beskriver här medel i utseende vad detta nu betyder? Insidan räknas mest tycker jag.
jag måste ha tips, hur gör jag? jag är så kär och samtidigt livrädd att hon skall hitta någon annan. ja hon är singel vad jag vet.
snälla någon vänlig själ här, hjälp mig. Vi har en bra relation det lilla vi ses ute på ?golvet? men skulle så gärna även vilja att relationen även är fin efter 16:00 för evigt.