• Anonym (T)

Skolskjutning

Anonym (?) skrev 2025-02-04 21:44:48 följande:
    Det avgör inte du - det är uppsatta regler kommunalt och nationellt .
    Om du kan avgöra hur långt bort salvan avlossas - grattis då hinner du gömma dig i en papperskorg mitt på ett torg.

Är det såna som du då som har satt "regeln" som inte vet så mycket om någonting.. ?

Det förklarar ju en del. 

• Anonym (T)
    Anonym (?) skrev 2025-02-04 21:55:33 följande:
    Läs i din egen takt och försök förstå - inte jag som satt regelverket som jag förklarar. 
    Är satt på en högre nivå - hör av dig till i första hand din hemkommun och kolla upp deras policy angående detta. Kanske du i andra hand kan vända dig till skolverket?
    Eller om du litar mer på polisen, vilket inte verkar så vanligt bland FB-medlemmar som hellre vill döma själva.
    Många åsikter och livs tips ifrån någon som inte vet ett skit.

Min poäng just nu är lite det som du själv hoppade in i tråden med, om varför jag skulle lyssna på ditt skit tips?
  • Anonym (T)
    Anonym (?) skrev 2025-02-04 22:05:24 följande:
    Och du vet vad?? Det du läst på FB??
    Väldigt mycket mer än du skulle jag ju kunna säga... Med tanke på att det lilla du vet måste du kunna få bekräftat först i Aftonbladet..
  • Anonym (T)
    Anonym (?) skrev 2025-02-04 22:15:51 följande:
    Då tycker jag du ska fortsätta läsa dina sanningar på FB.
    Jag tycker du ska sluta säga åt mig eller någon annan att vara tyst, när det är du själv som inget vet...
  • Anonym (T)
    Anonym (?) skrev 2025-02-04 22:15:51 följande:
    Då tycker jag du ska fortsätta läsa dina sanningar på FB.
    Snackar du skit om FB eller FB medlemmar bara för att du har lärt dig det på aftonbladet? (Du behöver inte svara. För det är nått man redan vet) 
  • Anonym (T)
    Anonym (?) skrev 2025-02-04 17:47:32 följande:
    Alltså spekulationer och inte fakta.
    Flashback ger jag inte mycket för vad gäller trovärdighet,,,,,
    Är det fastslaget att det fanns dörrar inne i huset där nu, eller är det bara rena spekulationer på en massa skit du inte vet? 

Dina teorier ser jag inte som nått trovärdigt.. 
  • Anonym (T)
    Anonym (S) skrev 2025-02-05 22:29:24 följande:
    Det viktigaste är att uppfostra pojkar till att inte hata flickor. Eftersom hat mot kvinnor har en dödlig utgång. Hat mot män innebär mest att kvinnor verbalt säger att de hatar män alternativt inte vill ha en relation med män. 
    Här inne sitter ni och säger att han targetade flickor.. På flashback sitter de och säger att han targetat muslimer..

TV4 lägger upp ett klipp på någon som de misstänker är en högerextrem som skriker "ni ska ut ur Europa!"

???????

Samtidigt säger polisen att det nog är socialtjänst som var targetad och att dom nyss hade tagit killens pengar.. 

Och om man lyssnar riktigt noga så skriker han nog "Hur fan ska Jag kunna Jobba?" 
  • Anonym (T)

Har alla fått leka sina små offerroller klart ännu? Eller kan vi gå vidare och släppa allt det där? 

• Anonym (T)
    Anonym (nn) skrev 2025-02-05 23:02:11 följande:
    Och det är just dessa män som spritt sina dåliga gener.
    lol, sitter och snackar om mäns dåliga gener här inne.. Samtidigt så fasen bara kolla på Er..
  • Anonym (T)
    Anonym (nn) skrev 2025-02-05 23:05:59 följande:
    Män begår brott, inte kvinnor. Inte om man ser till helheten. Så var lagom stöddig du. 
    Jag begår inte brott, och jag sitter inte här och uttrycker mig om kvinnor såsom du gör om män nu som ett mongo...

Ingen av dina tankar och denna händelse har en koppling överhuvudetaget.. Men sitt där och var rädd för män du, när en aspie så uppenbart har förlorat all trygghet han själv har från eran soc...
Svar på tråden Skolskjutning