Anonym (nn) skrev 2025-02-05 23:02:11 följande:
Och det är just dessa män som spritt sina dåliga gener.
Nej, jag tänker inte leva i nån bubbla utan ser hellre verkligheten för vad den är, även om denna inte skulle vara PK nog för din smak. Och jag hatar inte alla män (löjlig halmdocka från dig) utan bara de med sociala förståndshandikapp som vägrar bete sig som folk, likt denna psykopat tillika massmördare. Det finns många av dem i den grupp jag nämnt, även om de flesta inte begår mord.
Detta blir mitt sista svar till dig innan jag återgår till ämnet, Detta enbart för att jag inte accepterar att bli pissad på för att jag är man.
Du vet inte vem jag är, du vet inte HUR jag är men ändå dömer du mig p.g.a mitt kön.
Jag hade mitt livs kärlek som blivit misshandlad och våldtagen av den hon då var gift med. Blev gravid och åter misshandlad till prematur födsel som barnet inte överlevde. Uppförsbacke men vi klarade det.
Mitt nästa ex hade klara problem med självkänsla vilket mynnade ut i framför allt psykisk men även fysisk misshandel. Kom in i badrummet och sparkade på mig när jag bytte blöja på vår dotter.
Min nuvarande särbo blev i ungdomen misshandlad, våldtagen i alla hål och senare gift med en snubbe som antingen var på jobbet eller i garaget. Kunde komma in och laga mat åt sig själv, inte sina barn eller sin fru och sedan gå tillbaka till garaget.Hon fick sköta allt.
Alla män tycks ju vara samma enligt dig
Du har som sagt ingen aning hur jag stöttat och levt med mina kvinnor.
Vet inte varför jag skriver detta för du lär ju inte varken förstå eller acceptera.
Med din inställning verkar du vara väldigt skadad av ....något.
Kan vi nu lämna genusproblemet och återgå till ämnet?