• Anonym (T)

Skolskjutning

Av informationen som finns än så länge, vilken är knapphändig... Så kan det ha att göra något med, ett kriminellt leverne, domstol och nu förmodligen en haschpsykos...

Därför är det viktigt att få bort det nu från gatorna. 

• Anonym (T)
    Anonym (?) skrev 2025-02-04 17:24:32 följande:
    Var har du fått den informationen ifrån?
    Flashback.

Polisen var inne i några lägenheter vid en viss adress. Någon hittade ett namn på den adressen på en kille som var 35 (gärningsmannens ungefärliga ålder enligt nyheter) och det bodde en på den adressen som nyligen blivit straffad för bruk av hasch. 

Med tanke på hur stor risk det är med hasch för folk som använder denna drog i ungdomen att råka ut för både depression och haschpsykos väldigt mycket senare i livet, så är det dit allting pekar åt just i detta nu. 
  • Anonym (T)
    Anonym (?) skrev 2025-02-04 17:47:32 följande:
    Alltså spekulationer och inte fakta.
    Flashback ger jag inte mycket för vad gäller trovärdighet,,,,,
    Och själv har du som vanligt ingenting att tillföra mer än lite "proffessionelt" tyckande... 

Du vet att det inte är första gången som flashback har lyckats lista ut hela historien innan du har vågat säga ditt?
  • Anonym (T)
    Ditt inlägg säger rätt mycket om vem som är mest trovärdig. Är det jag här eller du? 
  • Anonym (T)
    Cartjan1 skrev 2025-02-04 18:12:42 följande:
    Har jag missat något, men varför så hård mot (?)?
    Åhhhhh Cartjaaaan...! loggade du inte anonymt nu bara för att det ska se ut som att du har någon mer som håller med dig när du låtsas vara en annan som bara svarar på ditt egna inlägg?

Sluta gråt och tyck så synd om dig själv när den som börja med några "hårda ord" här var just du...

Sitt du gärna och fortsätt vara tyst.. Bryr mig inte ett skit om att du är rädd för alla här och skeptisk.. Folk är byggda annorlunda, och du är rädd för att nån ska säga fel, och jag är inte byggd att vara tyst..
  • Anonym (T)
    Det här skrev "cartjan" för att han tycker inte om när ledare visar upp sig, så han vill att jag är tyst...

Tillför något påtagligt till oss andra här själv, eller sitt själv där du och bara fortsätt att va tyst. 
  • Anonym (T)
    Cartjan1 skrev 2025-02-04 18:32:19 följande:
    Oj, vet inte vad jag skrivit eller gjort för att få igång dig så här men känns inte som vidare lämpligt i sken av vad som hänt och vad tråden handlar om. Så vi sätter punkt där tänker jag.
    Förstår inte varför du citerar det jag skrev ens ifrån första början. Tycker du också att folk ska sträva efter att vara lika lika rädd och feg som du?
  • Anonym (T)
    Cartjan1 skrev 2025-02-04 18:32:19 följande:
    Oj, vet inte vad jag skrivit eller gjort för att få igång dig så här men känns inte som vidare lämpligt i sken av vad som hänt och vad tråden handlar om. Så vi sätter punkt där tänker jag.
    Det låter bra det. Då kan du återgå till att vara tyst till dess att nyheterna har byggt dig själv en åsikt. 
  • Anonym (T)

Steve kommer sända vad vi vet om fallet i Agenda free TV just nu. 

Carljan1 eller (?) kan ju titta bort från den streamen nu och bara sitta tyst...

• Anonym (T)
    Anonym (Nick) skrev 2025-02-04 19:09:47 följande:
    Vem är gärningsmannen?
    Gissar fortfarande på det Svenska namnet som fanns på den adressen. Historia med Hash där i baggaget... Så förmodligen ett ordentligt jäkla psykbryt.

Men Agenda free TV startade sända precis nyss. 
Svar på tråden Skolskjutning