Anonym (Idioter alla) skrev 2025-02-04 21:07:08 följande:
De är alltid "ensamma galningar".
Som alla är män.
På flash tycker man att det är rimligt att alla kvinnor stoppas från att jobba som poliser och i domstolar eftersom typ 3 kvinnor haft ihop det med kriminella män.
Så hur ska vi begränsa alla män nu då när det har varit några skjutningar genom åren?
Men är inte flashback ett stort forum? Ska erkänna att jag kan nog räkna på en hand hur många gånger jag befunnit mig där genom alla år - så är verkligen inte en insatt individ när det kommer till det forumet men finner det bortom rimlighet att en majoritet (på ett stort, mångfaldigt forum) skulle tycka att kvinnor inte ska få vara verksamma poliser. Vet att min make hänger där ibland och han verkar tycka att det finns många intressanta och bra medlemmar/trådar....även om det säkerligen finns mycket dåligt också men den uppfattningen har jag att det är på många forum...
Men som sagt, jag vet inte - förutom familjeliv och vissa specifika reddit grupper så hänger jag inte på några andra ställen så är ganska okunnig när det kommer till forumvärlden.
Vi ska givetvis inte begränsa män tillföljd av detta, detta är en tragisk händelse utfört av en sjuk individ och andra människor kan inte bära skuld för att de delar samma kön. Vilket kanske också var den poäng du ville få fram med tanke på det du lyfte kring kvinnliga poliser men iallafall....