Nanathalie skrev 2025-03-05 16:21:06 följande:
Jag tror jag tappat hoppet litegrann. Ägglossningen kommer inte, min temp är fortfarande relativt hög. Känner ingenting som talar för att kroppen fattar grejen med antingen ägglossning eller mens. Tippar på att jag får ta provera på CD40-45 för att sedan ta letrozol. Jag var så lycklig över att få en septemberbebis. Perfekt tänkte jag. Inte mitt i sommaren, inte på vintern med alla sjukor. Nu är det precis vad som väntar. En bebis i vabruari??? Exakt vad jag INTE hade hoppats på. Samtidigt vill man ju inte missa chansen att bli gravid inom 3 månader från missfallet då det ska vara enklare.
Det där med att tappa hoppet är typ lite skönt. Sjukt nog. Jag har varit helt uppslukad av graviditetsönskan. Nu helt plötsligt blir jag inte ledsen av alla negativa ägglossningstest. Känner mer: Nehepp. Hade nog snarare blivit positivt överraskad av ett positivt test.
Sysselsätter mig med att äta rätt, träna och läka psykiskt.
Hur mår du❤️
Håller verkligen med om att september kändes perfekt! vill heller inte ha på vintern och vara orolig över alla sjukdomar och grejer :( men vill inte heller låta bli att försöka på varje ägglossning.. jag har troligtvis ägglossning i helgen igen. Känt hur äggstockarna ökar, fertilt sekret och tagit extra d-vitamin.
hur har alla ni andra fått bemötande från vården när ni fick missfall? Jag är lite besviken över det. Mitt skötte sig självt, och vill bara ?ja då får vi avboka tiderna. Hör av dig om du inte slutar blöda. Ta hand om dig, hejdå!?. Detta har varit så tufft att gå igenom och har inte berättat för många, så fick jag inte ens frågan hur jag mår från vården. Men det kanske är så? Att man får driva det själv helt enkelt isåfall? kände mig bara lite ensam i allt
❤️