Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Trekant

Anonym (Det förstör) skrev 2025-02-28 06:28:03 följande:

Det förstör. Jag vet det här mycket väl. En man som vill dela dig med andra män älskar inte dig utan ser dig som en sexleksak/porraktris/ägodel. Det här med dig med andra män blir som en drog för honom. Det eskalerar. Olika extramän, 2 extramän, 3...10.

Det tar inte bort svartsjuka heller utan ena stunden är du han härliga lilla *fult ord som börjar på h*, sedan är du en äcklig *samma fula ord* och du kommer få stryk också. Han hatar dig. Han hatar sig själv för att han är cuck, men han hatar dig ännu mer.

Han kan sitta där i en fåtölj  vara cuck och titta på och se lycklig ut för att sedan, efter sina kompisar mlm har våldtagit dig ha "sloppy seconds".... Men sedan kommer ångesten och du blir misshandlad. 

Det här är så oerhört destruktivt och jag blir så jäkla besviken på familjeliv att ni konstant propagerar för det här.

Män skall inte "dela med sig". Kärlek och sex skall vara exklusivt. 

Även trekant med en extra kvinna är disgusting men inte alls lika illa. Du är inte utlämnad och mannens leksak då.

Ja det är väl just bl a därav detta absolut INTE är för alla. Jag lever själv med en kvinna som faktiskt tog upp möjligheten att ha ett friare sexliv som krav för att ens fortsätta dejta mig och hon är enormt stark, driven, framgångsrik, tar ingen skit och presterar på topp där helst hon ställer upp oavsett om det är sport eller karriär. Så med det sagt handlar nog mycket om mental balans och styrka. Men håller definitivt med dig om att vi män är riktigt riskfyllda att leka sådana här lekar med och jag tänker mig att det är direkt olämpligt med 98% av oss. Många av oss har från start en skev kvinnosyn, lättsårat ego och en latent svartsjuka starkt kopplad till vår sexuella prestation, exklusivitet med en kvinna, att själva stå i centrum etc. Fantasin må vara fantastisk men krävs mycket av både personerna bakom och relationen i stort. Dessutom till detta skall adderas att även om det nu skulle kunna bli fantastiskt med rätt man och egen styrka och motivation så är risken riktigt stor att det bland de män man möter och bjuder in finns det du ger uttryck för. Det är i alla fall min och vår erfarenhet. Tänker då på föraktet du beskriver. Sen är det förstås tråkigt att höra om dina egna erfarenheter men bra att du berätta! Sen tänker jag att Familjeliv mer är ett forum där vi alla tar upp olika saker under olika ämnen och att Familjeliv i sig inte premierar speciella åsikter eller företeelser.
Svar på tråden Trekant