• Qvinna70talist1975

Trekant

Hej, finns det någon som har erfarenhet kring trekant med två män som kvinna? Min partner vill väldigt gärna ha med en extra man i sängen då han levt ett sådant liv med sina tidigare relationer. Han säger att han kommer att ha svårt att leva ett liv utan den kryddan i sexlivet. Jag har själv levt ett långvarigt förhållande på över 20 år med samma man där jag egentligen aldrig upplevt att sexet varit särskilt bra. Med min nuvarande partner har jag fantastisk sex och även min partner njuter av det sexet vi har och tycker jag är fantastisk men han vill ha kryddan att ta med en extra man då han går igång på att se en annan man ha sex med mig samtidigt som han själv både ger och tar för sig av mig. Han säger att det är skillnad på sex för njutningens skull och för kärleken för varandra. Han menar på att Ibland är det sex enbart för njutning och en extra krydda i sexlivet. Någon som har erfarenhet kring att ha regelbundna trekanter i sin parrelation? Till saken hör att vi häromdagen tog med en extra man i sängen som vi kontaktade via någon sajt där sånt förekommer. Jag kände att jag behövde testa för att se om det är något jag kan göra fler gånger. Jag blev väl inte direkt upphetsad men det kan ju ha att göra med att jag var väldigt nervös och visste knappt hur jag skulle bete mig då det var första gången. Finns det någon som kan dela med sig av sina erfarenheter kring detta?

• Svar på tråden Trekant
  • Anonym (XxX)
    Qvinna70talist1975 skrev 2025-02-02 21:22:00 följande:
    Trekant

Hej, finns det någon som har erfarenhet kring trekant med två män som kvinna? Min partner vill väldigt gärna ha med en extra man i sängen då han levt ett sådant liv med sina tidigare relationer. Han säger att han kommer att ha svårt att leva ett liv utan den kryddan i sexlivet. Jag har själv levt ett långvarigt förhållande på över 20 år med samma man där jag egentligen aldrig upplevt att sexet varit särskilt bra. Med min nuvarande partner har jag fantastisk sex och även min partner njuter av det sexet vi har och tycker jag är fantastisk men han vill ha kryddan att ta med en extra man då han går igång på att se en annan man ha sex med mig samtidigt som han själv både ger och tar för sig av mig. Han säger att det är skillnad på sex för njutningens skull och för kärleken för varandra. Han menar på att Ibland är det sex enbart för njutning och en extra krydda i sexlivet. Någon som har erfarenhet kring att ha regelbundna trekanter i sin parrelation? Till saken hör att vi häromdagen tog med en extra man i sängen som vi kontaktade via någon sajt där sånt förekommer. Jag kände att jag behövde testa för att se om det är något jag kan göra fler gånger. Jag blev väl inte direkt upphetsad men det kan ju ha att göra med att jag var väldigt nervös och visste knappt hur jag skulle bete mig då det var första gången. Finns det någon som kan dela med sig av sina erfarenheter kring detta?

Ok, så du har haft en och vill ha fler.
    Hur gick det med första? Vilka ställningar körde ni?
  • Anonym (Fd deltagare)

Ni får ha sex på vilka premisser ni vill i er relation men jag vill verkligen slå.ett slag för att ordentligt prata igenom saken noga med klara tydliga regler så att du känner dig trygg i att delta på lika villkor och att du är trygg med att säga ifrån och avbryta utan sura miner och tråkigheter. 

Akta er för att hamna i det läget att ni pressar gränser för att du inte vill vara en tråkmåns och att du till sist har sex mot din vilja för att slippa gnäll...  regler är ett måste . Tänk på konsekvenserna av att delta i detta. Oerhört vanligt att romantisera en trekant men det är faktiskt äkta känslor hos alla deltagare. Det finns risker och ignorera inte dom. Ta dom på allvar. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Mannen)
    Qvinna70talist1975 skrev 2025-02-02 21:22:00 följande:
    Trekant

Känns det som att du skulle vilja testa igen, och då inte lika nervös och bättre förberedd än första gången? Du har testat fler gånger än oss så jag lyssnar gärna till tips 
  • Sugenpånäset

Tänker också på att ha med en man till i sängen, men då vill jag gärna smeka och suga honom.
    Har någon testat det ?
    Det är en dröm jag har men min fru är inte sugen.
    Hon vill inte ha med en man till och hon tycker det är märkligt att jag om fantiserar om andra mä.

• Anonym (Äkta mannen)

Vi har haft med en annan man ett antal gånger och dom har även träffats själv. 
    Första gången var det spännande men lite nervöst för alla så kanske inte det bästa sexet. 
    Men de sista gångerna har varit riktigt bra när vi varit mer avslappnade. 
    För mig är en stor del av njutningen att se henne med någon annan. 
    Om du inte blev för avskräckt tycker jag absolut att ni ska testa igen!

• Avast

Det kan vara lite klurigt med trekant, det är svårt att hitta rätt man att bjuda in. Går man via en kontaktsajt kan det lätt bli en man som saknar stil och finess, som mest är där för att få sätta på liksom och glömmer runt_om_spelet. 
    Vi bjöd in en kamrat till mig, det var rätt okey de första gångerna men sen blev han krävande, så fort vi träffades så var han på henne och ville att de två eller vi skulle ha sex. Det blev inte bra och hon kände sig mest pressad och efter det blev det aldrig mer igen. Vi har pratat om det att det vore mysigt att uppleva igen men det svåra är som sagt att hitta en lyhörd gentleman som kan sätta kvinnan i centrum.

• Anonym (Äkta mannen)

Nu lär jag starta världens hatstorm, men han som "vi" träffar är gift. 
    Kanske fel men hans val. Och det är väldigt praktiskt för det garanterar att han är diskret och minimerar risken för att han vill "för mycket".
    Det är bara han som har att förlora på att inte respektera oss.

• Gbgkillen73a

För det första så vill jag säga att jag gillar den seriösa tonen i hur vi skriver här om våra erfarenheter och tankar. Så trevligt, intressant och livsbejakande. 

Jsg har varit den extra mannen och träffat några olika "helt vanliga" par. Några av paren hade småbarn som hade somnat när jag kom hem till paren. Jag tycker att det är otroligt skönt och spännande ned "helt vanliga" trevliga människor som är nyfikna på att träffa en extra man. Min erfarenhet är att det känns tryggt och skönt om alla är helt öppna med hur var och en tänker. Hur man känner, om man är nervös, hur långt man vill gå, o.s.v.Ett av paren ville bara att jag och frun hade oralsex och då är det nog som skönt och spännande. Så fort något känns obekvämt så är det bara att alla vänligt men bestämt kan säga nej. 

Hela resan från en första kontakt till att vara två män som ger henne underbara orgasmer kan vara helt ljuvligt. Jag har underbara minnen för hela livet. 

• Anonym (Det förstör)

Det förstör. Jag vet det här mycket väl. En man som vill dela dig med andra män älskar inte dig utan ser dig som en sexleksak/porraktris/ägodel. Det här med dig med andra män blir som en drog för honom. Det eskalerar. Olika extramän, 2 extramän, 3...10.

Det tar inte bort svartsjuka heller utan ena stunden är du han härliga lilla *fult ord som börjar på h*, sedan är du en äcklig *samma fula ord* och du kommer få stryk också. Han hatar dig. Han hatar sig själv för att han är cuck, men han hatar dig ännu mer.

Han kan sitta där i en fåtölj  vara cuck och titta på och se lycklig ut för att sedan, efter sina kompisar mlm har våldtagit dig ha "sloppy seconds".... Men sedan kommer ångesten och du blir misshandlad. 

Det här är så oerhört destruktivt och jag blir så jäkla besviken på familjeliv att ni konstant propagerar för det här.

Män skall inte "dela med sig". Kärlek och sex skall vara exklusivt. 

Även trekant med en extra kvinna är disgusting men inte alls lika illa. Du är inte utlämnad och mannens leksak då.

• Anonym (Man)
    Anonym (Det förstör) skrev 2025-02-28 06:28:03 följande:

Det förstör. Jag vet det här mycket väl. En man som vill dela dig med andra män älskar inte dig utan ser dig som en sexleksak/porraktris/ägodel. Det här med dig med andra män blir som en drog för honom. Det eskalerar. Olika extramän, 2 extramän, 3...10.

Det tar inte bort svartsjuka heller utan ena stunden är du han härliga lilla *fult ord som börjar på h*, sedan är du en äcklig *samma fula ord* och du kommer få stryk också. Han hatar dig. Han hatar sig själv för att han är cuck, men han hatar dig ännu mer.

Han kan sitta där i en fåtölj  vara cuck och titta på och se lycklig ut för att sedan, efter sina kompisar mlm har våldtagit dig ha "sloppy seconds".... Men sedan kommer ångesten och du blir misshandlad. 

Det här är så oerhört destruktivt och jag blir så jäkla besviken på familjeliv att ni konstant propagerar för det här.

Även trekant med en extra kvinna är disgusting men inte alls lika illa. Du är inte utlämnad och mannens leksak då.

Ja det är väl just bl a därav detta absolut INTE är för alla. Jag lever själv med en kvinna som faktiskt tog upp möjligheten att ha ett friare sexliv som krav för att ens fortsätta dejta mig och hon är enormt stark, driven, framgångsrik, tar ingen skit och presterar på topp där helst hon ställer upp oavsett om det är sport eller karriär. Så med det sagt handlar nog mycket om mental balans och styrka. Men håller definitivt med dig om att vi män är riktigt riskfyllda att leka sådana här lekar med och jag tänker mig att det är direkt olämpligt med 98% av oss. Många av oss har från start en skev kvinnosyn, lättsårat ego och en latent svartsjuka starkt kopplad till vår sexuella prestation, exklusivitet med en kvinna, att själva stå i centrum etc. Fantasin må vara fantastisk men krävs mycket av både personerna bakom och relationen i stort. Dessutom till detta skall adderas att även om det nu skulle kunna bli fantastiskt med rätt man och egen styrka och motivation så är risken riktigt stor att det bland de män man möter och bjuder in finns det du ger uttryck för. Det är i alla fall min och vår erfarenhet. Tänker då på föraktet du beskriver. Sen är det förstås tråkigt att höra om dina egna erfarenheter men bra att du berätta! Sen tänker jag att Familjeliv mer är ett forum där vi alla tar upp olika saker under olika ämnen och att Familjeliv i sig inte premierar speciella åsikter eller företeelser.
  • Anonym (Ojoj)

Hej
    Nu var det 20 år sedan för mig. Jag var i 20 års åldern och vid 2 separata tillfällen hade jag sex med två killar.

Rent praktiskt tyckte jag att jag kunde inte njuta själv för jag var tvungen att tillfredsställa två samtidigt. Trodde det skulle bli tvärtom att jag skulle få bli tillfredställd av två samtidigt 😅

Sen mentalt så mådde jag pyton efteråt. Bägge sex tillfällena var en impulsgrej. Och andra gången började jag gråta.

• Anonym (Mannen)
    Anonym (Ojoj) skrev 2025-02-28 22:28:02 följande:

Hej
    Nu var det 20 år sedan för mig. Jag var i 20 års åldern och vid 2 separata tillfällen hade jag sex med två killar.

Rent praktiskt tyckte jag att jag kunde inte njuta själv för jag var tvungen att tillfredsställa två samtidigt. Trodde det skulle bli tvärtom att jag skulle få bli tillfredställd av två samtidigt 😅

Sen mentalt så mådde jag pyton efteråt. Bägge sex tillfällena var en impulsgrej. Och andra gången började jag gråta.

Lät tråkigt, var upplägget att du skulle tillfredsställa båda eller? Annars tänker jag att det är för hennes njutning man är två killar. 
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (Det förstör) skrev 2025-02-28 06:28:03 följande:

Låter som du har dåliga erfarenheter. Att en man som vill se sin tjej ha sex med någon annan behöver inte vara destruktivt. 
Svar på tråden Trekant