Trekant
Hej, finns det någon som har erfarenhet kring trekant med två män som kvinna? Min partner vill väldigt gärna ha med en extra man i sängen då han levt ett sådant liv med sina tidigare relationer. Han säger att han kommer att ha svårt att leva ett liv utan den kryddan i sexlivet. Jag har själv levt ett långvarigt förhållande på över 20 år med samma man där jag egentligen aldrig upplevt att sexet varit särskilt bra. Med min nuvarande partner har jag fantastisk sex och även min partner njuter av det sexet vi har och tycker jag är fantastisk men han vill ha kryddan att ta med en extra man då han går igång på att se en annan man ha sex med mig samtidigt som han själv både ger och tar för sig av mig. Han säger att det är skillnad på sex för njutningens skull och för kärleken för varandra. Han menar på att Ibland är det sex enbart för njutning och en extra krydda i sexlivet. Någon som har erfarenhet kring att ha regelbundna trekanter i sin parrelation? Till saken hör att vi häromdagen tog med en extra man i sängen som vi kontaktade via någon sajt där sånt förekommer. Jag kände att jag behövde testa för att se om det är något jag kan göra fler gånger. Jag blev väl inte direkt upphetsad men det kan ju ha att göra med att jag var väldigt nervös och visste knappt hur jag skulle bete mig då det var första gången. Finns det någon som kan dela med sig av sina erfarenheter kring detta?