• Anonym (…)

Otrogen sambo?!

Han är intresserad av henne.
    Tyvärr är det dags att hitta någon du med och sen lämna.

• Anonym (…)

Som jag ovan skrev är han intresserad av henne, jag vet inte om han är otrogen för det inte är säkert att hon är intresserad tillbaka.
    Men han jagar henne och det är förnedrande för dig att se och uppleva.
    Däremot är du kvinna och som kvinna har man makten på dejtingmarknaden.
    Mina tips för dig framöver gör det du måste göra för att få tillbaka ditt självförtroende som kvinna.
    Är det att börja gymma?  Gör det.
    Är det att köpa nya kläder? Kanske utmanade kanske inte. Men gör det.
    Är det att gå ut med tjejkompisarna och ta en danskväll? Många kvinnor över 40 är ute och dansar på krogen.
    Är det så att du behöver köpa smink ? Parfymer ? frisör besök? Gör det
    Gör allt som du behöver göra för att känna dig som en snygg och attraktiv kvinna på nytt.
    Det kommer gå snabbt  innan andra män börja visa dig uppmärksamhet och din man kommer börja koka av ilska.
    Dumpa inte honom än, men låt han betala dom flesta kostnaderna hemma medans du fokuserar på att slösa pengar på dig själv.
    För varje företeelse han gör går du och gör något för dig själv.
    Om är på promenad med henne gå då kan du själv gå ut med dina tjejkompisar och vara ute en hel kväll.

• Anonym (…)
    Anonym (Fyfan) skrev 2025-02-02 16:55:48 följande:
    Sant, men väldigt mycket som är konstigt. Jag är bara 30 o håller mig i bra form, men tyvärr sjukskriven pga utmattning så ork till annat fix finns inte riktigt just nu. Två ungar på det, 8 och 11 år så de tar ju emot att bara släppa allt och gå vidare. 
    Jag har tänkt lite så faktiskt, mest pga att jag dragit det största lasset ekonomiskt. 
    Snälla kvinnan du är lika gammal som mig.
    Vi är så unga, jag ser kvinnor äldre än mig gå och festa, hånglar med män.
    Låt han betala allt hemma efterom du är sjukskriven och gå och köp en mini klänning där allt syns och gå ut och festa, fixa naglarna. Dina pengar ska inte gå till hushållet alls bara på dig.
    Du är i din prime och gråter över en man ? 
    Kolla vilken tid han kommer hem från jobbet och sen dumpar du ungarna på honom och bokar en ansiktsbehandling, gå och träna osv.
  • Anonym (…)
    Anonym (Fyfan) skrev 2025-02-02 17:11:56 följande:
    Tack för peppen! Ja de är väl dags att köra sitt eget race  nu. 
    Det är svårt att hålla sig till det utan pepp, så skriv alltid om du känner behovet av det.
    uppdatera gärna, om du gör endast hälften av mina tips denna vecka lär du se en stor förändring i hans beteende.
    Börja med något enkelt som brun utan sol eller något, smink, och lite tighta kläder.
  • Anonym (…)
    Anonym (Fyfan) skrev 2025-02-02 17:11:56 följande:
    Tack för peppen! Ja de är väl dags att köra sitt eget race  nu. 
    Det är svårt att hålla sig till det utan pepp, så skriv alltid om du känner behovet av det.
    uppdatera gärna, om du gör endast hälften av mina tips denna vecka lär du se en stor förändring i hans beteende.
    Börja med något enkelt som brun utan sol eller något, smink, och lite tighta kläder.
Svar på tråden Otrogen sambo?!