Anonym (B) skrev 2025-02-10 20:40:10 följande:
Du har fel.
Sen så kan man ha en rasistiska tankegångar utan att få sina inlägg bortplockade.
Tror du överskattar sin förmåga till saklighet förresten.
Beskriv då konkret i vad jag har fel?
Jag tar avstånd från all rasism. Menar du att detta är fel?
Har jag fel när jag säger att rasistiska inlägg inte är tillåtna och brukar plockas bort?
Självfallet kan vilken medlem som helst ha vilka tankegångar som helst, gällande precis vilket ämne som helst, utan att den medlemmens skrivna inlägg plockas bort.
Skulle jag ha påstått något annat? Du fabulerar...
Jag är 100% säker på att FL inte plockar bort någon medlems skrivna inlägg, på grund av vilka tankegångar den medlemmen har i sitt huvud.
Hur skulle det ens vara möjligt för FL eller någon moderator att veta vilka tankegångar alla medlemmar har???
När inlägg plockas bort är det givetvis på grund av det någon har skrivit (inte vad någon har tänkt i sitt eget huvud).
För mig är det självklart, liksom jag förutsätter att det är för de allra flesta, att jag inte vare sig bryr mig eller agerar på grund av vilka tankegångar någon har.
Men jag har numera blivit varse att du både bryr dig och agerar på sådant som du inbillar dig själv, och på vad du tillåter dig själv tycka och känna, t ex gällande tankegångar som du inbillar dig att andra medmänniskor har.
Jag måste erkänna att ditt agerande förbryllar.