Anonym (Görsomdusjälvvill) skrev 2025-01-31 15:28:42 följande:
Antingen är/var hon trasig eller så gjorde hon det för att hon ville.
Fast jag tycker det är tröttsamt att man alltid påstår det med kvinnor, så fort en kvinna har något förflutet överhuvudtaget så måste det tvunget vara att hon var trasig, att hon gjorde misstag för hon var ung och dum.
Kan man inte inte bara äga sitt förflutna istället? "Jag jobbade som strippa när jag var ung, gillar du det inte får du hitta någon annan."
Jag tycker TS själv får avgöra hur han ser på saken, det är inte hugget i sten att man ska vara ok med allt som ens partner gjort när den var yngre,
Har man verkligen funderat på det ett tag och man verkligen tycker att det är en dealbreaker och något man verkligen inte känner att man kan komma över så får man väl göra slut.
Sen kanske någon annan tycker det är fel eller att man är osäker osv men det får väl vara hänt då
Håller med dig. Samtidigt, om man gör slut med någon man varit med i 25 år och dömer den pga något hen gjorde för massor med år sedan innan de ens träffades och som hen inte kan rå för, ja då är man verkligen en fyrkantig person. Klart bättre om ts hade vetat det tidigt så hade han kunnat välja om han ville gå vidare med en relation men att komma så här långt i efterhand, nej då har man redan ett gemensamt liv liksom.