Inlägg från: Anonym (Hanna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hanna)

Min fru

Vad ska du hantera? Detta är ju inget som påverkat ert förhållande på 25 år, så varför skulle det påverka det nu? Hon är samma person. 

• Anonym (Hanna)
    Anonym (Man) skrev 2025-01-31 09:48:28 följande:
    Länge sedan så jag håller med dig. Men det handlar ju ändå om värderingar. Gissat att det hade låtit annorlunda om det var en man som hade erkänt sexköp för över 25 år sedan. Jag är inte för sexhandel vare sig det gäller att sälja eller köpa.
    Du menar att man inte kan ändra sig? Att ett sexköp tidigt i livet innebär dålig kvinnosyn och inte grupptryck, fylla eller något annat?
    Då borde ju den kvinnosynen visat sig under de 25 åren. 
  • Anonym (Hanna)

Tråden skrevs igår, TS har inte svarat, så det är nog en Fredagstråd.

• Anonym (Hanna)
    Anonym (Undrande) skrev 2025-02-01 10:00:42 följande:
    Ganska ny här! läser mycket om karaktären på olika trådar och runktråd är ett återkommande ord men fredagstråd :) Tell me more? Gissar att det är trådar som skrivs en fredag med ett glas vin i handen för att sedan falla i glömska?

Denna skrevs på morgonen, så det får vi inte hoppas. 

Fredagstråd är ett annat namn för en tråd där TS har mkt fantasi. För mkt t om. 

• Anonym (Hanna)
    Anonym (Niklas) skrev 2025-02-05 07:35:42 följande:
    Hej ,tyvärr så blev det nåt konstigt och fick meddelande att tråden va blockerad ,så därför gick jag aldrig in igen ,såg det först nu att många hade svarat (konstigt)
    Men för att svara på det så är det i te så att jag inte tycker om henne längre eller att det påverkar min åsikt om denna underbara kvinna ,det är chocken som fick mig att skriva tråden, chocken att min älskling har blivit köpt och utnyttjad
    Visst, vi säger så. 
  • Anonym (Hanna)
    Anders 386 skrev 2025-02-05 09:38:20 följande:
    Konstig inställning tycker jag.  Det är ju säljaren som öht gör det möjligt att köpa sex. Om ingen sålde sex skulle det inte gå att köpa. Jag ser det tvärtom, finns utbudet är det självklart att vissa köper. (Tyvärr)
    Du utgår från att kvinnor säljer sex frivilligt. Du inser inte att det finns massor av kvinnor som luras hit och sedan är fast i sexindustrin?

Om ingen vill köpa sex hade ingen sålt sex, men eftersom det finns en stor efterfrågan på sexköp så måste man tvinga kvinnor att prostituera sig, för de frivilliga kvinnorna räcker inte till att mätta behovet. 

Har du någon erfarenhet av sexindustrin? 
Svar på tråden Min fru