Inlägg från: Anonym (Niklas) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Niklas)

Min fru

Jobbigt när min fru sen 25år tillbaka och som jag älskar mest av allt i världen kom med en bekännelse som jag aldrig skulle kunna tänka.
    Vet inte varför just nu,men hon erkännde en kväll för två dagar sen att när hon va mellan 19-23 så jobbade hon utomlands i en klubb där hon strippade,med allt som detta innebär, dvs privata danser plus att hon träffade kunder efter jobbet .
    Trodde inte mina öron ,och efter detta så är jag helt förtvivlad, vet inte hur jag ska hantera detta 

• Svar på tråden Min fru
  • Anonym (Niklas)
    Anonym (Undrande) skrev 2025-02-01 10:00:42 följande:
    Ganska ny här! läser mycket om karaktären på olika trådar och runktråd är ett återkommande ord men fredagstråd :) Tell me more? Gissar att det är trådar som skrivs en fredag med ett glas vin i handen för att sedan falla i glömska?
    Hej ,tyvärr så blev det nåt konstigt och fick meddelande att tråden va blockerad ,så därför gick jag aldrig in igen ,såg det först nu att många hade svarat (konstigt)
    Men för att svara på det så är det i te så att jag inte tycker om henne längre eller att det påverkar min åsikt om denna underbara kvinna ,det är chocken som fick mig att skriva tråden, chocken att min älskling har blivit köpt och utnyttjad
  • Anonym (Niklas)
    Anonym (Ebbot Lindberg) skrev 2025-01-31 12:08:01 följande:

Jag hade helt klart varit mer orolig för att hon råkat ut för skit under den tiden och att hon faktiskt befunnit sig i en riktigt farlig miljö där vad som helst kunnat hända och kanske också har gjort...

Om det tagit henne 25 år att berätta skulle jag hoppa ner från höga hästar och tänka vad det kan vara som gjorde att det krävdes 25 års väntan för att berätta? 

Må så vara att det är preskriberat men händelser, minnen och ångest försvinner aldrig..  jag vet många som blivit trasiga för livet av två månaders strippdans på nattklubb i Grekland.. 

6 månader dansade hon i Grekland, fastlandet i små städer .
    Hon va i Turkiet och Syrien också ,Turkiet va det värsta sa hon(för hennes del )
    I Grekland också väldigt svårt 
  • Anonym (Niklas)

Min fru kommer från före detta sovjet och på 90 talet så va det många kvinnor som lurades in i sånt och som sen tyckte om att tjäna pengar lätt så hon fortsatte resa till olika länder

• Anonym (Niklas)
    Tecum skrev 2025-02-05 20:54:06 följande:
    Men varför gjorde hon det, blev hon tvingad eller var det frivilligt för att tjäna pengar eller för spänningen? Eller lurad in i det av "kompisar"?
    Det började när hon som 22 åring,separerade från sin dåvarande man och blev själv med ett litet barn. 
    Hon hittade en annons på en tidning där dom sökte kvinnor som skulle jobba i en restaurang i Turkiet. 
    Hon reste ditt med en buss med andra unga kvinnor och när dom kom fram så fick dom höra vad jobbet handlade om,
    Några reagerade (bland andra min fru) men dom blev blåslagna och dom tog deras pass .
    Hur som helst ,dom fick stanna där i 5 månader där dom fick göra sällskap till kunder och sen följa med dom efter stängningsdags.
    Pengarna va bra sa hon och därför valde hon göra en till resa till Syrien. 
    Där stannade hon 3 månader .Där var det flera kunder per dag (männen där gillade blonda kvinnor sa hon)
    När hon åkte tillbaka till sitt hemland så va det svårt att hitta jobb och hon bestämde sig att resa till Grekland med en annan grupp kvinnor. 
    Där va det många albaner sa hon som köpte sex av dom .
    Många Greker också (mest äldre män).
    Hennes chef va en ond människa som våldtog dom ofta 
    Dom va rädda för polisen och kunde inte anmäla. 
    Dom flyttades runt olika strippklubbar och misshandlades av flera män.
    Till Sverige kom hon nästan direkt efter Grekland på grund av att hennes bror bodde här och han bestämde sig att hjälpa henne.
    Hon lärde sig språket och efter ett tag träffade hon mig 
Svar på tråden Min fru