Inlägg från: Anonym (L) |Visa alla inlägg
  • Anonym (L)

Skjuta upp visning

Det är väl bra o ha visning tidigt? Har du tur kanske du blir av med den tidigare o slipper en dubbelhyra? Man kan ju alltid fråga

• Anonym (L)
    Anonym (V) skrev 2025-01-30 11:21:40 följande:
    Fast det var ej fräscht när jag flyttade in här. Jag fick städa i en hel månad innan det kändes okej att flytta in
    Det skulle du ju anmält direkt till hyresvärden. Tidigare hyresgäst ska ha flyttstädat, och är det inte gjort så får den bekosta en flyttstädning hos en städfirma
     Men det går ju inte att komma och säga efteråt och hoppas på nån slags kompensation. 
  • Anonym (L)
    Anonym (V) skrev 2025-01-30 17:09:50 följande:
    jo förstår att jag måste släppa in dem. Men trodde att man fick bestämma datum tillsammans med värden, inte att de skulle bestämma fritt och man behöver rätta sig efter det

Jag har lite konstig möblering och ingen tv så soffan står riktad mot sängen liksom. sedan har jag börjat packa redan så står bags med prylar. 
    Såklart man kommer överens med värden om en tid, men du kan nog inte kräva att få visningen efter att du flyttat.
    Du behöver inte ha jättestädat eller så, gör inget att det är konstig möblering eller står flyttlådor i nåt hörn. Men du måste samarbeta o göra en visning.
Svar på tråden Skjuta upp visning