Inlägg från: Dobermannd |Visa alla inlägg
  • Dobermannd

Män! Vilka byxor föredrar ni på kvinnor?

Allt möjligt. Är lite av en kläd fetishist... Men det absolut vackraste jag vet, och som många killar nog vet om utan att ens tänka på att deras blickar dras till det. Det är byxor som är vita... Så vita leggings eller såna där yogabyxor. 

• Dobermannd
    beli skrev 2025-01-29 15:53:27 följande:
    Fast det är väl bara någorlunda snyggt om man är smal?
    Nej inte alls, är snyggt på både storbyggda som smala så länge det finns en vacker bak. 

Tror att det är lite samma effekt som typ gråa kostymbyxor, eller mjukisar på män?
  • Dobermannd
    beli skrev 2025-01-29 22:21:50 följande:
    Jag håller inte med.

Och vad gäller grå kostymbyxor och mjukisar på män så vet jag inte om du menar att de ska föreställa snygga, men mig attraherar sånt inte alls.
    Nehe oj, vad förvånad jag blir att hela världen är på ett sätt, och du är tvärt emot? 

Själv har jag ju haft en tjing med en tjej i vita byxor under ungdomen, som teasade mig utav helvete med det trotts att hon ej är smal.

Och sen får man mycket uppmärksamhet när man går runt i gråa byxor nu om dagarna... Medans kvinnor skriver ute på internet att det är extra hett med män i gråa byxor inne på gymmet när dom är där. 

Men nej just det, vi är i Sverige och på familjeliv nu, så självklart att det aldrig hänt med någon. 
  • Dobermannd
    beli skrev 2025-01-29 22:21:50 följande:
    Jag håller inte med.

Och vad gäller grå kostymbyxor och mjukisar på män så vet jag inte om du menar att de ska föreställa snygga, men mig attraherar sånt inte alls.
    Du vet det här som Jesus säger när han menar att man inte ska ge pärlor till massa svin? Här inne är det nog lite så. 

Men lev ni i er tvärtomvärld. Det gör mig faktiskt inte något.  ;)
  • Dobermannd
    Anonym (Sofi) skrev 2025-01-29 22:39:02 följande:
    Varför just grå kostymbyxor, är väl inte så vanligt. Svarta är bäst.
    Jag tror svarta döljer lite för mycket ärligt talat... Och kollar du på tex "light overalls for men". Så är de ljusa färgerna väldigt mycket snyggare och lättare att matcha än de mörka. 
  • Dobermannd
    Anonym (Rob) skrev 2025-02-02 12:50:34 följande:
    Groteskt fult.  Onaturliga rumpor.

Här har du en snygg tjej i snygg outfit.
    Sämta "sexiga" bilden jag har sett. 
  • Dobermannd
    Anonym (Rob) skrev 2025-02-02 13:50:07 följande:
    Naturliga tjejer är sexiga tycker jag.  Sålänge de inte är mulliga.
    Åh wow, vad intressant, och tydligen så får dom inte ha en röv. 
  • Dobermannd
    Dobermannd skrev 2025-02-02 13:53:29 följande:
    Åh wow, vad intressant, och tydligen så får dom inte ha en röv. 
    Jag skulle akta mig för att anställa någon som dig att arbeta med något platt som typ plankor.
Svar på tråden Män! Vilka byxor föredrar ni på kvinnor?