Män! Vilka byxor föredrar ni på kvinnor?
Vilka byxor föredrar ni på kvinnor?
Vilka byxor föredrar ni på kvinnor?
Jag föredrar när hon har kläder hon känner sig bekväm med.
Allt möjligt. Är lite av en kläd fetishist... Men det absolut vackraste jag vet, och som många killar nog vet om utan att ens tänka på att deras blickar dras till det. Det är byxor som är vita... Så vita leggings eller såna där yogabyxor.
Allt möjligt. Är lite av en kläd fetishist... Men det absolut vackraste jag vet, och som många killar nog vet om utan att ens tänka på att deras blickar dras till det. Det är byxor som är vita... Så vita leggings eller såna där yogabyxor.
Svarta kostymbyxor eller vad det kallas.
Du får respekt och ser proper ut.
Jag gillar det kvinnor känner sig bekväma i. Klyschigt svar, men så enkelt är det. Någon som hatar jeans och rör sig obekvämt i dem för att hon tycker bättre om leggins kommer vara mer attraktiv i leggins och vice versa.
Jag har en svaghet för palazzobyxor, yogabyxor, capris, såna där mer dressade shorts, skinnbyxor. Jag var helt insnöad på skinny jeans och trodde aldrig att jag skulle titta åt bootcut eller såna där utsvängda jeans som var populära för 20-25 år sedan, när jag gick i högstadiet. Men nu inser jag att de är faktiskt snygga. Kanske hade det att göra med att alla jeans förr hade jättelåg midja och en massa glitter och broderier som jag inte är så förtjust i. Hög midja kan faktiskt vara riktigt snyggt. Jag tycker att jeans som är så enkla som möjligt är snyggast.
INGA.
Om du vet vad jag menar jejejejjejejejejjejejej
Vita byxor är fint och fräscht på alla kroppstyper i min mening. Fast alla bär vad de själva trivs bäst i såklart.
Synd att vita byxor inte är så passande att bära under vintern. Längtar till vår och sommar bara av den anledningen.
Sen så bryr jag mig inte om vad män i allmänhet tycker om kvinnlig klädsel utan litar mer på min egen smak.
Gillar själv att ha på mig bylsiga jumpsuits ibland och detta lär visst vara något av de mest osexiga plaggen enligt manliga åsikter. Hehe 😛
Jag har inga byxkrav. En kvinna som har byxor som hon trivs i gör mig glad för då vet jag att hon mår bra.