• Anonym (TS)

Män! Vilka byxor föredrar ni på kvinnor?

Vilka byxor föredrar ni på kvinnor? 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män! Vilka byxor föredrar ni på kvinnor?
  • Anonym (L)

Jag föredrar när hon har kläder hon känner sig bekväm med. 

• Dobermannd

Allt möjligt. Är lite av en kläd fetishist... Men det absolut vackraste jag vet, och som många killar nog vet om utan att ens tänka på att deras blickar dras till det. Det är byxor som är vita... Så vita leggings eller såna där yogabyxor. 

• beli
    Dobermannd skrev 2025-01-29 15:51:02 följande:

Allt möjligt. Är lite av en kläd fetishist... Men det absolut vackraste jag vet, och som många killar nog vet om utan att ens tänka på att deras blickar dras till det. Det är byxor som är vita... Så vita leggings eller såna där yogabyxor. 

Fast det är väl bara någorlunda snyggt om man är smal?
  • Dobermannd
    beli skrev 2025-01-29 15:53:27 följande:
    Nej inte alls, är snyggt på både storbyggda som smala så länge det finns en vacker bak. 

Tror att det är lite samma effekt som typ gråa kostymbyxor, eller mjukisar på män?
  • Anonym (Rob)
    Sant.  Endast smala passar i det.  Men de passar istället väldigt bra i det.  Min åsikt.
  • beli
    Dobermannd skrev 2025-01-29 16:06:31 följande:
    Nej inte alls, är snyggt på både storbyggda som smala så länge det finns en vacker bak. 

Tror att det är lite samma effekt som typ gråa kostymbyxor, eller mjukisar på män?
    Jag håller inte med.

Och vad gäller grå kostymbyxor och mjukisar på män så vet jag inte om du menar att de ska föreställa snygga, men mig attraherar sånt inte alls.
  • Anonym (Abc)

Svarta kostymbyxor eller vad det kallas.
    Du får respekt och ser proper ut.

• Dobermannd
    beli skrev 2025-01-29 22:21:50 följande:
    Jag håller inte med.

Och vad gäller grå kostymbyxor och mjukisar på män så vet jag inte om du menar att de ska föreställa snygga, men mig attraherar sånt inte alls.
    Nehe oj, vad förvånad jag blir att hela världen är på ett sätt, och du är tvärt emot? 

Själv har jag ju haft en tjing med en tjej i vita byxor under ungdomen, som teasade mig utav helvete med det trotts att hon ej är smal.

Och sen får man mycket uppmärksamhet när man går runt i gråa byxor nu om dagarna... Medans kvinnor skriver ute på internet att det är extra hett med män i gråa byxor inne på gymmet när dom är där. 

Men nej just det, vi är i Sverige och på familjeliv nu, så självklart att det aldrig hänt med någon. 
  • Anonym (Joel)

Jag gillar det kvinnor känner sig bekväma i. Klyschigt svar, men så enkelt är det. Någon som hatar jeans och rör sig obekvämt i dem för att hon tycker bättre om leggins kommer vara mer attraktiv i leggins och vice versa.

Jag har en svaghet för palazzobyxor, yogabyxor, capris, såna där mer dressade shorts, skinnbyxor. Jag var helt insnöad på skinny jeans och trodde aldrig att jag skulle titta åt bootcut eller såna där utsvängda jeans som var populära för 20-25 år sedan, när jag gick i högstadiet. Men nu inser jag att de är faktiskt snygga. Kanske hade det att göra med att alla jeans förr hade jättelåg midja och en massa glitter och broderier som jag inte är så förtjust i. Hög midja kan faktiskt vara riktigt snyggt. Jag tycker att jeans som är så enkla som möjligt är snyggast.

• Dobermannd
    beli skrev 2025-01-29 22:21:50 följande:
    Jag håller inte med.

Du vet det här som Jesus säger när han menar att man inte ska ge pärlor till massa svin? Här inne är det nog lite så. 

Men lev ni i er tvärtomvärld. Det gör mig faktiskt inte något.  ;)
  • Anonym (Sofi)

• Anonym (Sofi)

Varför just grå kostymbyxor, är väl inte så vanligt. Svarta är bäst.
  • beli
    Dobermannd skrev 2025-01-29 22:26:36 följande:
    Nehe oj, vad förvånad jag blir att hela världen är på ett sätt, och du är tvärt emot? 

Själv har jag ju haft en tjing med en tjej i vita byxor under ungdomen, som teasade mig utav helvete med det trotts att hon ej är smal.

Och sen får man mycket uppmärksamhet när man går runt i gråa byxor nu om dagarna... Medans kvinnor skriver ute på internet att det är extra hett med män i gråa byxor inne på gymmet när dom är där. 

Men nej just det, vi är i Sverige och på familjeliv nu, så självklart att det aldrig hänt med någon. 
    Så alla måste tycka som du? Vad konstig du är.

Vi är alla olika och tycker olika. Jag tycker inte att vitt är snyggt om man är väldigt stor. Du får tycka vad du vill.

Jag gillar inte kostymbyxor överlag. Alla har inte samma stil eller samma preferenser, vettu. Och mjukisbyxor har jag förstått är populärt även på kvinnor, men jag har aldrig förstått tjusningen.

Jag gillar lite mer kreativ klädsel.
  • Dobermannd
    Anonym (Sofi) skrev 2025-01-29 22:39:02 följande:
    Varför just grå kostymbyxor, är väl inte så vanligt. Svarta är bäst.
    Jag tror svarta döljer lite för mycket ärligt talat... Och kollar du på tex "light overalls for men". Så är de ljusa färgerna väldigt mycket snyggare och lättare att matcha än de mörka. 
  • Mayjel

Vita byxor är fint och fräscht på alla kroppstyper i min mening. Fast alla bär vad de själva trivs bäst i såklart. 

Synd att vita byxor inte är så passande att bära under vintern. Längtar till vår och sommar bara av den anledningen. 

Sen så bryr jag mig inte om vad män i allmänhet tycker om kvinnlig klädsel utan litar mer på min egen smak.

Gillar själv att ha på mig bylsiga jumpsuits ibland och detta lär visst vara något av de mest osexiga plaggen enligt manliga åsikter. Hehe 😛

• Kirenaj68

Jag har inga byxkrav. En kvinna som har byxor som hon trivs i gör mig glad för då vet jag att hon mår bra{#emotions_dlg.flower}Hjärta.

Svar på tråden Män! Vilka byxor föredrar ni på kvinnor?