• Anonym (??)

Han hävdar att han inte låg med henne

Min pojkvän berättade att han några månader innan vi träffades testade sig för könssjukdomar, "så han vet att han är ren" då hans ex visat sig ha både det ena och det andra... men samtidigt hävdar han att de aldrig hade sex? Hur går det ihop? Är det hypokondrin eller vad är grejen?

• Svar på tråden Han hävdar att han inte låg med henne
  • Anonym (J)

Han kanske tog på henne vid något tillfälle och är rädd att han fått könskuldom på det sättet. Eller så låg de ändå men vad spelar det för roll? Bra att han testar sig, få män verkar göra det 

• Anonym (J)

Jag testade mig med mellan varenda person jag låg med 

• Anonym (Grabb)

Han kanske har haft andra ex (sexuellt) innan förra exet...? Inte nödvändigtvis konstigare än så...

• MsM84

Låter väldigt konstigt att ha någon man benämner som ex utan att ha haft sex med exet.

• Anonym (??)

Enligt honom var det många år sen han hade sex med någon innan mig.

Jag hade inte brytt mig i vanliga fall, men när han gjort en sån grej av att aldrig öht varit naken med henne blir det ju ett svek om han ljugit om det.

• Anonym (lalla)

Det är jättebra att han har testat sig, då behöver du inte vara orolig för att han smittat dig med något. Tycker att det var respektfullt. 

• Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (??) skrev 2025-01-29 13:28:59 följande:

Jag hade inte brytt mig i vanliga fall, men när han gjort en sån grej av att aldrig öht varit naken med henne blir det ju ett svek om han ljugit om det.

Så det var inget förhållande utan nån f.d kompis han pratade om?
  • Anonym (J)
    Anonym (??) skrev 2025-01-29 13:28:59 följande:

Han ville väl bara testa sig då innan han låg med dig för könssjukdomar kan ju poppa upp i efterhand 
  • Anonym (??)

Det jag inte kan låta bli att undra är om han ljugit gällande henne. Jag utgick ifrån att de självklart varit intima, men när han så intensivt nekar till det skulle det inte kännas bra att han ljugit. Att det ens kom upp var för att han berättade att hennes otrohet kom fram iom att hon blev smittad och att det då omöjligt kunde komma från honom.

• Anonym (Kvinna med koll)

Det är inget bra tecken för er relation om du redan nu är retroaktivt svartsjuk på en relation han hade innan ni var ihop. Inget gott kommer ur att förhöra sin partner om sexuella relationer innan ni träffades, det skapar bara misstro, svartsjuka och elände.

Svar på tråden Han hävdar att han inte låg med henne