Inlägg från: Anonym (Svårt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Svårt)

Göra slut med någon man älskar

Jag valde att lämna för min egen skulle. Även om jag aldrig någonsin upplevt sådana känslor och sådan attraktion för en man tidigare.
    Kände redan första dejten att det är mannen i mitt liv och blev överlycklig när han ville ses mera.
    Han planerade och pratade om vår gemensamma framtid redan efter några veckor och efter några månader kom det att jag var den första kvinnan han kände att skulle vilja leva resten av sitt liv med.

Anledningen: 
    Han tappade sin sexlust och det var så tärande för mig psykiskt att vara så galet attraherad/kåt på en man som aldrig tog initiativet. Jag försökte reda ut vad det berodde på och vad jag kunde göra, men han hävdade hela tiden att det berodde på honom och inte på mig. 
    Att på nätterna ligga naken bredvid något i mina ögon så galet snyggt och sexigt och veta att jag aldrig skulle bli "påsatt" mera i livet gjorde mig deprimerad.
    Det var inte längre en kärleksrelation utan en vänskap som innehöll äta och sova tillsammans och jag med min tidigare erfarenhet från mitt äktenskap behövde mera.
    Så jag valde att lämna.

Saknar honom fortfarande något helt galet efter 2 år...

Svar på tråden Göra slut med någon man älskar