Inlägg från: Anonym (JB) |Visa alla inlägg
  • Anonym (JB)

Flytta från sina barn?

Att de har kvar lägenheten är väl en jättebra idé så de har tak över huvudet båda två. Även suveränt om det inte funkar med mannen som du känt väldigt kort tid (för att flytta ihop med). 

• Anonym (JB)
    Anonym (LJ) skrev 2025-01-27 11:00:18 följande:
    Alltså lägenheten har jag ju inte kvar om inte mina barn tar den. Tar mina barn den får dom ju betala allt. Min stora har fast jobb, fick direkt efter studenten. Min yngsta kommer nog få jobb där hon jobbar nu (jobbar helgen och kvällar) så det kommer dom ha råd med om dom har jobb. 

Nä flyttar inte utan att ha fått jobb där. Och ju äldre jak blir, desto svårare att få jobb.  

Vi har pratat om att jag ska få lägga undan hälften av mon lön, minst, att ha om jag måste flytta. Är rätt säker på att jag får komma tillbaka till mitt jobb jag har nu om det skiter sig. Jag jobbar på fabrik men en fabrik som går som tåget. Vi bara ökar och ökar. Anställer mer och mer. Jag kan mycket här och jobbat länge här så ska prata med chefen. 

Men det är väl många som flyttar utan att veta om det håller om 10 år eller? Med eller utan barn. 
    Vadå ska "få" lägga undan hälften av din lön?

Döttrarna kanske vill flytta med dig?
Svar på tråden Flytta från sina barn?