Inlägg från: Anonym (M) |Visa alla inlägg
  • Anonym (M)

Den formidabla manskroppen!

Man behöver nog både och. Kan man välja en vacker man så är det bra, men det funkar inte om han har en ful insida och en fin insida och ett acceptabelt utseende räcker för attraktion. Men ett oacceptabelt utseende med fin insida nej tyvärr, det funkar inte 

• Anonym (M)
    Anonym (Chrille) skrev 2025-01-26 15:28:36 följande:
    Jag förstår vad du menar. Men denna undersökning visar att utseendet förändrats märkbart på bara 100år pga selektivt urval gällande fysisk attraktion.

Om man gjorde en undersökning på insidan, skulle män även då ha utvecklats lika mycket och blivit betydligt snällare och fått en bättre personlighet tror du?
    Jag har inte menar att kvinnor väljer mer efter insidan nu än vad de gjorde för 100 år sedan, det jag skrev handlade enbart om att försöka svara på dina sista funderingar i trådstarten
  • Anonym (M)
    Illustration100 skrev 2025-01-27 22:10:02 följande:

Rob. Om man nu nödvändigtvis måste kritisera andra människors utseende så måste man själv vara perfekt. 

Varför det?
  • Anonym (M)
    Anonym (Mamma) skrev 2025-01-28 11:10:45 följande:

Att en kvinna vill ha en man som är längre än henne själv betyder ju inte att han måste vara lång!! Finns ju många jättekorta tjejer

Anonym (Rob) skrev 2025-01-28 11:29:42 följande:
    Fast även jättekorta tjejer söker ju killar 180+.  Även om det hypotetiskt skulle vara som du säger så är hälften av alla kvinnor över medellängd.  Så du begränsar dig ganska rejält...

Vad räknar ni som jättekorta tjejer?
  • Anonym (M)
    Anonym (Rob) skrev 2025-01-28 11:59:36 följande:
    155 cm och kortare skulle jag säga.  
    Men pratar vi kort bara så skulle jag säga kvinnor under 165 cm.
    Ja då kanske du har rätt, jag är under 155 och älskar långa män, har bara träffat män över 192 typ
Svar på tråden Den formidabla manskroppen!