Inlägg från: Anonym (Eli) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Eli)

Den formidabla manskroppen!

Anonym (Nu igen?) skrev 2025-01-27 10:44:07 följande:
    Rob verkar vara samma person som Alfahannen, och så är det alltid i hans trådar. Är problemet att du är kort, och därför har problem med kvinnor och så mycket hat? Men männen har ju också sina ideal, så varför ska vi kvinnor inte få ha det?
    "Surt sa räven om rönnbären". Han är bitter över att han inte kan få en kvinna så han påstår att han ändå inte vill ha någon för alla är för feta för honom och att alla problem ligger hos kvinnorna och inte hos honom. Det blir ganska genomskinligt när samma sak ältas om och om igen för ingen köper hans argument.
  • Anonym (Eli)
    Anonym (Nu igen?) skrev 2025-01-27 12:53:39 följande:
    Men du har ju tidigare skrivit att du är 195 och väger 105 kg. 
    Det senaste jag såg av Alfahannen var att han påstod sig vara två meter lång och 120 kg muskler så han kanske är en shapeshifter 😁
  • Anonym (Eli)
    Anonym (Rob) skrev 2025-01-27 12:59:50 följande:
    Om det stämmer så är han ju drömmen för alla kvinnor.
    Inte alls. Jag känner flera bodybuilders som mest bara tycks attrahera andra män.
    Och så känner jag taniga killar som tjejer verkar bli som galna i.
  • Anonym (Eli)
    Anonym (Rob) skrev 2025-01-27 13:05:52 följande:
    Korta bodybuilders ?
    Korta, långa, medellånga. De längsta verkar dock vara de som får mest uppmärksamhet av andra män.
  • Anonym (Eli)
    Anonym (fl) skrev 2025-01-27 13:49:36 följande:
    Du sätter likhetstecken mellan vuxen och fet och tror att smal är nåt som bara tonåringar är.
    Rob har tidigare skrivit att han tycker att tjejer är sexigast när de är kring 16. Eller om det var den mystiske "Alfahannen" som skrev det, det är lite svårt att hålla isär hans nick ibland.
  • Anonym (Eli)
    Anonym (fl) skrev 2025-01-27 14:05:38 följande:
    Jag är Rob.
    Varför skriver du från två olika användare?
  • Anonym (Eli)
    Anonym (fl) skrev 2025-01-27 14:11:40 följande:
    Det är roligt.
    Okej, bra att du har hittat ett glädjeämne i livet.
  • Anonym (Eli)
    Illustration100 skrev 2025-01-27 15:09:50 följande:

Om man har ett BMI mellan 18,5 och 25 räknas man som normalviktig. 

Ligger BMI mellan 25 och 30 räknas det som övervikt.

Undrar hur Rob själv ser ut? Förmodligen överviktig, eller fet, och vill därför kritisera kvinnor?  Skrattande

Precis, om Rob nu är en sån drömkille att han kan kritisera kvinnor hur som helst för att de inte lever upp till hans ideal borde han ju kunna stoltsera med sin gudomliga kropp 😂 Rob, varför lägger du inte ut en sexig bild på dig själv så kvinnorna ser vad de går miste om?
  • Anonym (Eli)
    Anonym (Rob) skrev 2025-01-27 15:14:52 följande:
    Kvinnor bryr sig inte om kroppen. Mer än att han ska vara lång.  Lite pluffsig dadbod eller spinkig. Spelar ingen roll. Lång går alltid före vältränad och kort.
    Så kvinnor är ytliga samtidigt som de inte bryr sig om kroppen. Fantastiskt logik där.
  • Anonym (Eli)
    Anonym (Rob) skrev 2025-01-27 15:36:45 följande:
    Fast du förstår ju inte.  Överviktiga kvinnor kan gå ner i vikt och bli "Attraktiva".   En kort kille kan aldrig bli attraktiv för dig.  Fina väl ingen mening att basunera ut att du föredrar långa män då?  Vad ska de korta männen göra åt de ?  Köpa platåskor?
    Och varför skulle någon kvinna vilja gå ner i vikt för din skull tror du?

Köp gärna platåskor, det gjorde vi på sjuttiotalet såväl som nittiotalet.
  • Anonym (Eli)
    Anonym (Rob) skrev 2025-01-27 15:44:33 följande:
    Inte för min skull.  För deras egen.  Hälsa och attraktion.  Vill inte de flesta kvinnor känna sig attraktiva och leva hälsosamt?
    Åh, du måste vara personlig tränare! Vad gör du aktivt för att hjälpa kvinnor att bli mer vältränade? Vilken gymkedja jobbar du på? Funderar du på att vidareutbilda dig till fysioterapeut eller liknande? Hur mycket forskning har du lagt ner kring detta, var kan man läsa dina vetenskapliga artiklar?

Vilken förlust för kvinnor att de inte inser hur mycket du har att erbjuda när det gäller folkhälsan!

😂
  • Anonym (Eli)
    Anonym (Rob) skrev 2025-01-27 15:45:02 följande:

Blir en kort man attraktivare om han har platåskor?

Fråga groupiesarna till ACDC 😂
  • Anonym (Eli)
    Anonym (fl) skrev 2025-01-27 15:53:29 följande:
    Ett påstående av något slag indikerar alltså vilket yrke personen har? Vad har du för belägg för det?
    Jag vet att rob inte har något jobb som innefattar hälsa eller idrott även om han gärna vill framstå så.
  • Anonym (Eli)
    Anonym (Rob) skrev 2025-01-28 11:59:36 följande:
    155 cm och kortare skulle jag säga.  
    Men pratar vi kort bara så skulle jag säga kvinnor under 165 cm.
    Jag är under 165 cm och jag har en man under 170 cm. Jag tycker själv att det är en precis lagom längdskillnad för mig, jag dejtade en gång en kille som var typ 187 cm och det var visserligen mysigt men lite jobbigt när han böjde sig ner för att kramas och jag fick hela hans överkropp över mig. Med min man är vi liksom mer synkade i kroppsspråk och proportioner.
    Notera nu: den långa killen är ett ex. Den kortare killen är min man. Det var inte längden som var avgörande här. Hade längden betytt allt skulle jag aldrig velat göra slut med den långa killen.

Jag tror att det där med att alla tjejer vill ha en kille över 180 cm är en myt som blivit populär i media. När jag var tonåring så hette det att "ingen kille vill ha en tjej med små tuttar" och tjejer kunde bli desperata efter silikonbröst trots att de knappt hunnit genomgå puberteten. Men om man tittade sig omkring så såg man massor av småbystade tjejer med pojkvänner, killar som inte alls la någon större vikt vid bröststorlek, och kvinnor som tyvärr opererat silikonbröst men inte var det minsta lyckligare eller hade lättare för att få killar för det.

Nu är ju längd något man inte kan påverka på samma sätt, men principen är väl densamma. Om man ör övertygad om att ingen vill ha en pga bröststorlek kommer man utstråla sannolikt negativ självbild och inte vara lika attraktiv som den som utstrålar självförtroende, oavsett bröststorlek. Och detsamma gäller längd hos killar. Hellre en kortare kille som utstrålar glädje än en bitter lång man... Eller en bitter kort man för den delen.
Svar på tråden Den formidabla manskroppen!