Inlägg från: Anonym (Nu igen?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nu igen?)

Den formidabla manskroppen!

Anonym (Chrille) skrev 2025-01-26 14:18:27 följande:
    Den formidabla manskroppen!

På ungefär 100år har män blivit betydligt större än kvinnor, vilket betyder att det inte bara handlar om tillgång på mat.

I SVD skriver man om att kvinnor eftersöker den formidabla manskroppen. Den långa, välväxta och välskapta mannen med muskler. Det innebär att det är ett genetiskt urval som gör män längre.

Här är artikeln: https://www.svd.se/a/Xjn1rB/sexiga-man-vaxer-snabbare-an-kvinnor

Skulle man kunna dra några slutsatser vilka självklart är generella och inte kan appliceras på alla(Det kommer alltid finnas undantag):

- Kvinnors val av partner har drivit utvecklingen åt detta håll, vilket innebär att det till stor del är kvinnor som har makten att välja partner?
    - Kvinnor är lika ytliga som män ofta för höra att dom är då dom attraheras av skönhet? Istället låter det ofta i diskussioner som att yta knappt spelar någon roll och det är uteslutande personlighet som attraherar?

Jag får en känsla av att detta är kvinnohataren. Han är duktig på det svenska språket, och får alltid in detta med makt och kvinnor. 
  • Anonym (Nu igen?)
    Anonym (Chrille) skrev 2025-01-26 14:53:53 följande:
    Då ställer jag en motfråga: Är man kvinnohatare för att man diskuterar utifrån olika perspektiv och har en egen teori. Jag är nyfiken på en diskussion utifrån olika perspektiv, så även ditt. Så vad tänker du själv om undersökningen?

Är dom som gjort undersökningen också kvinnohatare för att dom kommit fram till detta?
    Alfahannen. Jag bryr mig inte. 
  • Anonym (Nu igen?)
    Anonym (Rob) skrev 2025-01-27 09:44:48 följande:

Kvinnor vill framstå som att insidan är allt som betyder något i ett förhållande. Men även om de säger de så tänder de undermedvetet på långa och muskulösa män.

De korta männen blir bortvalda.

Rob verkar vara samma person som Alfahannen, och så är det alltid i hans trådar. Är problemet att du är kort, och därför har problem med kvinnor och så mycket hat? Men männen har ju också sina ideal, så varför ska vi kvinnor inte få ha det?
  • Anonym (Nu igen?)
    Anonym (Rob) skrev 2025-01-27 11:46:47 följande:
    Jag kan inte bli lång. Men kvinnor kan gå ner i vikt.
    Men du har ju tidigare skrivit att du är 195 och väger 105 kg. 
  • Anonym (Nu igen?)
    Anonym (Rob) skrev 2025-01-27 12:55:15 följande:
    Det har jag aldrig skrivit. Du kanske förväxlar mig med någon annan...
    "Jag är en alfahanne - fråga mig vad du vill". Och där nämnde du din längd och vikt och ett skrävlande om hur otrolig du är. Exakt samma inlägg på Flashback, men du blev avstängd. 
  • Anonym (Nu igen?)
    Anonym (fl) skrev 2025-01-27 14:11:40 följande:
    Det är roligt.
    Så nöjet är att ägna ditt liv åt att anonymt kritisera kvinnor? Har du inget viktigare att göra på dagarna?
  • Anonym (Nu igen?)

En ganska så meningslös tråd för att roa Rob. Tack för mig. 

Svar på tråden Den formidabla manskroppen!